سال گذشته، مدیاتک از همکاری خود با شرکت اینتل برای ساخت لپ تاپ های با مودم جدید 5G خبر داده بود. مودم جدید تا حدی بر روی مودم Helio M70 5G بنا شده و در ابتدا در رایانه های شخصی آینده از HP و Dell گنجانیده می شود که قرار است در اوایل سال 2021 وارد بازار شوند.

امروز، مدیاتک از پیشرفت جدید این مشارکت خبر داد. امروز این شرکت از مودم 5G جدید با نام T700 5G رونمایی کرد که قرار است در نسل بعدی لپ تاپ های مجهز اینتل بکارگیری شود. مودم مدیاتک T700 از معماری های شبکه غیر مستقل و مستقل Sub-6 5G پشتیبانی می کند. این در اتصال به طور مداوم سریعتر و قابل اطمینان تر به شما کمک می کند.

کریس واکر مدیریت کل پلتفرم های کلاینت موبایل اینتل درباره این همکاری می گوید:

مشارکت موفقیت آمیز با اجرا اندازه گیری می شود و ما هیجان زده ایم که پیشرفت سریع خود در حال پیشرفت با مدیاتک در راه حل مودم 5G را با نمونه گیری مشتری از اواخر این سه ماه را مشاهده کنیم. با استفاده از رهبری 4G / LTE در رایانه های شخصی، 5G آماده شده است تا روش اتصال، محاسبه و برقراری ارتباط را بیشتر کند. اینتل متعهد است که این قابلیت ها را در بهترین رایانه های شخصی جهان افزایش دهد.

همچنین ادعا می شود در مصرف انرژی است. مدیاتک در حال استفاده از فناوری پیشرفته 5G خود در بخش های PC، موبایل، خانه، رانندگی خودکار و IoT است. اولین لپ تاپ های فعال شده توسط راه حل مدیاتک و اینتل 5G مودم در اوایل سال 2021 ارایه می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *