نرم افزار و اینترنت

آپدیت جدید Wear OS، عملکرد و رابط کاربری را ارتقا می بخشد

گوگل تصمیم دارد که در پاییز امسال بروزرسانی بزرگ را برای پلتفرم ساعت های هوشمند یعنی Wear OS در اختیار کاربران قرار دهد. طبق اطلاعات منتشر شده، یکی از مهم ترین قابلیت های جدید این بروزرسانی، امکان اجرای برنامه ها، 20 درصد سریع تر از قبل است.

به گفته گوگل، در این نسخه امکان اتصال (Pairing) ساعت های هوشمند با دیگر دستگاه های هوشمند نظیر گوشی های همراه آسان تر خواهد شد. همچنین قرار است در این نسخه از سیستم عامل Wear OS، با یک برنامه پیش بینی و نمایش آب و هوای جدید روبرو شویم. اما طبق اطلاعاتی که امروز از سوی گوگل منتشر شد، مهم ترین قابلیت جدید این نسخه تازه از سیستم عامل Wear OS، سرعت بسیار بهتر آن در اجرای برنامه ها است.

گوگل در این خبر اعلام کرده است که با بهینه سازی این سیستم عامل به منظور استفاده بهتر از پردازنده، توانسته است سرعت اجرای برنامه ها را در این نسخه جدید تا 20 درصد بهبود ببخشد. گوگل خاطرنشان کرد که برخی از پرکاربردترین ویژگی های Wear OS، تایمرهای هندزفری و ردیابی معیارهای تناسب اندام است. در پاسخ به COVID-19، یک تایمر جدید شستشوی دست در رابط کاربری ساخته شده تا به کاربران اطمینان دهد که بهداشت خوبی دارند.

برنامه آب و هوایی جدید این سیستم عامل نیز که قرار است در اواخر سال جاری میلادی منتشر شود به گونه ای طراحی شده است تا اطلاعات لحظه ای مربوط به آب و هوا و همچنین پیش بینی  های صورت گرفته برای آن را خیلی سریع تر در اختیار کاربران خود قرار دهد. به این ترتیب کاربران در نسخه جدید از سیستم عامل Wear OS می توانند با یک نگاه سریع و اجمالی به نمایشگر ساعت خود، به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند. این برنامه همچنین قرار است در بخش ایجاد و نمایش اعلان های مربوط به آب و هوا قابلیت هایی را در اختیار داشته باشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا