موبایل و تبلت

هواوی میت 8 پس از پنج سال بروزرسانی شد

هواوی در سال 2015 بود که پرچمدار خود یعنی میت 8 را راهی بازار کرد که تقریباً 5 سال از عرضه اولیه این گوشی می گذرد. این بحث در مورد زمانی بود که گلکسی S6/S6 اج، آیفون 6s و 6s پلاس و گلکسی نوت 5 عرضه شده بود. اما حتی پس از گذشت این سال ها، این گوشی در حال به روزرسانی جدید سیستمی بوده که در دنیای اندرویدی بی نظیر است.

از میان تمام تلفن های هوشمندی که در سال 2015 راه اندازی شد، اپل آیفون 6s و آیفون 6s پلاس تنها دستگاه هایی هستند که به روزرسانی های نرم افزاری معمولی را دریافت می کنند. با کمال تعجب، هواوی در حال ارائه به روزرسانی جدید سیستمی Mate 8 با شماره ساخت 8.0.0.850 (C00) در چین است. احتمالاً این اولین بار است که یک گوشی هوشمند اندرویدی 5 ساله از این شرکت به روزرسانی رسمی نرم افزار را دریافت می کند.

این گوشی هم اکنون EMUI 8.0 را مبتنی بر اندروید اوریو اجرا می کند. برای کسانی که نمی دانند، این اولین دستگاه هواوی بود که با EMUI 4.0 مبتنی بر اندروید 6.0 مارشمالو روانه بازار شد. بروزرسانی جدید علاوه بر ارتقای وصله امنیتی تا جولای 2020، شامل قابلیت Smart Charge می شود. به گفته شرکت، آپدیت OTA دارای حجم 222 مگابایت بوده و در حال حاضر محدود به نوع چینی این تلفن با شماره مدل NXT-AL10 است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا