دوربین های دیجیتال
موضوعات داغ

گوپرو از دوربین فیلمبرداری Hero 9 Black رونمایی کرد

گوپو به تازگی از جدیدترین دوربین فیلمبرداری خود با نام هیرو 8 بلک (Hero 8 Black) پرده برداشت. گوپرو هیرو 9 بلک تقریباً‌ در تمام زمینه‌ها نسبت به هیرو 8 پیشرفت داشته و با قیمت بالاتر 450 دلاری به بازار عرضه می‌شود.

دوربین هیرو 9 پرو، از یک سنسور 23.6 مگاپیکسلی استفاده کرده که توانایی عکس برداری 20 مگاپیکسلی را داشته و یا با وضوح 5K فیلم‌برداری کند. باتری 1720 میلی‌آمپرساعتی این دوربین به راحتی قابل تعویض است و 40 درصد ظرفیت بیشتری نسبت به نسل پیش دارد. به گفته گوپرو این باتری می‌تواند تا 30 درصد دوام شارژ بیشتری نسبت به نسل گذشته به همراه بیاورد.

گوپرو همچنین کاور لنز قابل تعویض را به هیرو 9 بلک بازگردانده و قصد دارد لنزی با نام Max Lens هم در مهرماه با قیمت 100 دلار و برای افزایش گستره دید دوربین عرضه کند. گوپرو هیرو 9 بلک همچنین ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی نیز به همراه دارد. قابلیت HyperSmooth 3.0 لرزش‌گیری حتی بهتری را وعده می‌دهد و حالا می‌توانید از حالت Boost Mode در هر وضوحی حتی 5K استفاده کنید. قابلیت TimeWarp 3.0 امکان آهسته کردن ویدئوهای هایپرلپس به سرعت واقعی با صدا و یا نصف سرعت برای افکت اسلوموشن را فراهم می‌کند.

گوپرو Hero 9 Black تا عمق ده متری زیر آب دوام می‌آورد و از درگاه microSD برای حافظه و درگاه USB-C برای شارژ و انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. ارتقای مهم بعدی این‌که نمایشگر جلویی هم حالا یک پنل تمام رنگی دارد تا بتوانید خودتان را در قاب تصویر به راحتی ببینید. صفحه‌نمایش پشتی هم حالا با اندازه ۲.۲۷ اینچی (نسبت به ۱.۹۵ اینچی در نسل پیش) بزرگ‌تر شده است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا