اوایل ماه جاری میلادی، برند ریلمی گوشی های ریلمی 7 و 7 پرو را در هند عرضه کرد و حالا در دفتر اندونزی از نسخه جدیدی با نام ریلمی 7i رونمایی کرد. محصول جدید ریلمی 7i مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 662 بجای هلیو G92 در نسخه معمولی 7 است. صفحه نمایش این گوشی از پنل 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ رفرش ریت 90 هرتزی استفاده می کند. سنسور اثر انگشت نیز در قاب پشتی قرار گرفته و مانند نسخه معمولی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی برخوردار است.

همچنین در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی با چینش مستطیلی هستیم و از سنسور های 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی مونوکروم و 2 مگاپیکسلی عمق تشکیل شده است. برای سلفی و تماس های ویدیویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی درون حفره ای وجود دارد.

ریلمی 7i در رنگ های آبی و سبز ارائه می شود و دارای رابط کاربری Realme UI مبتنی بر اندروید 10 است. مدل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار است با قیمت 215 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد. در کنار ریلمی 7i، ریلمی 7 را نیز در اندونزی عرضه شده که این گوشی با یک پیکربندی 8/128 گیگابایتی ارائه می شود و همچنین یک تراشه NFC در آن وجود داشته که در واحدهای هندی نیست. قیمت این مدل نیز 270 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *