بررسیگجت و پوشیدنی
موضوعات داغ

نقد و بررسی ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 Pro

هواوی با داشتن فهرستی از ساعت های هوشمند سری GT و آنر واچ، که دارای کیفیت ساخت عالی، دوام باتری بالا، به دنبال گسترش در بازار ساعت هوشمند است. ما ساعت هوشمند واچ GT 2 پرو را بدلیل رابط کاربری پاسخگو، کیفیت ساخت عالی و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته دوست داریم.

ساعت هوشمند جدید WATCH GT2 Pro با بیش از 100 حالت تمرین، قابلیت های ورزشی مناسب را برای شما به ارمغان می آورد که عالی و کم نظیر می باشد. با این ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو می توانید بسیاری از کار های مختلف را انجام دهید، مثلا بین صفحه های مختلف ساعت حرکت کنید و با ضربان قلب، سطح استرس، دما، موسیقی و ابزارهای تناسب اندام را دریافت کنید. اگرچه می توانید داده ها را مستقیماً از ساعت با Google Fit و MyFitnessPal به اشتراک بگذارید، البته که ساعت Watch GT 2 در هنگام استفاده از برنامه Huawei Health در بهترین حالت خواهد بود.

صفحه بدون حاشیه آن از کریستال یاقوت کبود همراه با شیشه قدیمی ساخته شده است. کیس ساعت از تیتانیوم ساخته شده و صفحه ساعت که روی مچ شما قرار گرفته، از جنس سرامیک است. بنابراین، بدون هیچ وقفه ای به نقد و بررسی این ساعت هوشمند جدید هواوی بپردازیم.

طراحی و ساخت کیفیت

هواوی واچ GT2 پرو در یک جعبه ساده همراه با کابل USB و یک پایه شارژ بی سیم استاندارد Qi عرضه می شود. این بدان معناست که می توان، همانند ساعت گلکسی سامسونگ، این ساعت را با هر پایه شارژ بیسیمی شارژ کرد. این اولین باری است که هواوی از آن برای ساعت هوشمند جدیدش استفاده کرده و برای کاربرانی که پایه اختصاصی شارژ بیسیم را از دست داده، خبر خوبی است.

در تست های مختلف، ساعت واچ GT2 پرو را با پایه شارژر های مختلف امتحان شده و می توان گفت که بدون هیچ مشکلی کار می کند. جلو شیشه ای در معرض دید، در مقایسه با حاشیه فلزی برجسته Watch GT، اضطرابی ایجاد کرده و ما را به یاد Watch GT2 می انداخت که به راحتی خراشیده می شود، ولی با این وجود نگران خراشیدگی در Watch GT2 Pro نباشید چراکه از جنس یاقوت کبود است و به همین راحتی خراش پیدا نمی کند.

صفحه پشت سرامیکی، افزودنی خوبی است. ساعت های قبلی هواوی بیشتر دارای پنل های عقب پلاستیکی بودند. سرامیک با لمس نرم تر همراه بوده و با راحتی بیشتری بر روی مچ دست شما می نشیند. ما نسخه اسپرت ساعت را داریم که دارای یک بند لاستیکی Fluoroelastomer است. یک مدل کلاسیک نیز وجود داشته که بند چرمی به آن متصل شده است. چه این یکی را ترجیح دهید یا دیگری، می توانید بند 22 میلی متری استاندارد را به راحتی عوض کنید.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 Pro از یک نمایشگر 1.39 اینچی امولد با وضوح 454 در 454 پیکسل برخوردار است و ابعادی برابر با 46.7 در 46.7 در 11.4 میلیمتر دارد و بدون محاسبه وزند بندها، این ساعت از وزنی معادل 52 گرم برخوردار است. وزن این ساعت 52 گرم بوده و به راحتی بر روی مچ دست می نشیند – به لطف انتخاب مواد بند، دست من بالا و پایین نمی شود. به خاطر داشته باشید که این ساعتی است که برای یک مچ دست بزرگ طراحی شده است. این در یک پیکربندی 46 میلی متر است.

ویژگی ها و عمر باتری

هواوی Watch GT2 پرو با بیش از 200 واچ فیس مجهز شده است که هر یک از مجموعه خود را دارند. هواوی بیشتر روی فیس Night Wish اشاره دارد که می تواند تمام 8 مرحله ماه را به شما نشان دهد. بعد از چند ثانیه به طور پیش فرض نمایشگر خاموش می شود و وقتی مچ خود را بلند می کنید تا به زمان نگاه کنید، روشن می شود. این ساعت در تعیین میزان زمان روشن شدن صورت خود هوشمندانه است.

همچنین می توانید از بین 6 واچ فیس همیشه روشن یکی را انتخاب کنید که برخی آنالوگ و برخی دیگر دیجیتال هستند. در حالت همیشه روشن، ساعت کاملاً در فضای باز قابل مشاهده است. مانند سایر پوشیدنی های هوشمند هواوی، GT2 Pro با مجموعه ای کامل از حالت های تمرینی همراه است. در این ساعت هوشمند بیش از 100 حالت تمرین ورزشی برای انتخاب گنجانده شده که شامل شامل طیف متنوعی از ورزش‌های سنگین، فعالیت‌های سبک، ورزش‌های آبی، بازی‌های با توپ و ورزش‌های برفی است که به طور خودکار توسط ساعت قابل تشخیص هستند.

در حالت تمرینی، Watch GT2 Pro بسته به ریتم قلب شما، در صورت گرم شدن، چربی سوزی، عملکرد در شرایط مطلوب یا اینکه باید سرعت خود را کاهش داده و بگذارید ضربان قلب شما کمی پایین بیاید، به شما خواهد گفت. همچنین ساعت در فواصل 10 دقیقه به لرزش در می آید تا به شما بگوید “Good job” است و شما را مجبور به ادامه کار می کند.

قابلیت‌های ردیابی سلامتی واچ GT2 پرو پیشرفته‌ترین قابلیت‌های هوآوی هستند که به‌عنوان مثال از طریق +HUAWEI TruSeen 4.0 دقیق‌ترین اطلاعات را از ضربان قلب به شما ارائه می‌کند. هوآوی حالت‌های ورزشی جدیدی مثل اسکی، گلف و اسنوبوردینگ را به این دستگاه اضافه کرده است. ساعت هوشمند Watch GT 2 Pro همچنین قادر به اندازه‌گیری میزان استرس و همچنین سطح اکسیژن خون (SpO2) شما نیز است.

یک ویژگی شسته و رفته Route Back وجود دارد که از GPS برای ثبت مسیر شما در پیاده روی استفاده می کند و سپس در بازگشت به شما کمک می کند. درنهایت، Watch GT2 Pro با استفاده از سنسور فشارسنج خود، در مورد تغییرات شدید آب و هوایی به شما هشدار می دهد. Watch GT2 Pro دارای 4 گیگابایت حافظه داخلی است و بدون نیاز به گوشی هوشمند، می تواند به صورت خودکار به هدفون بلوتوث متصل شود. با این حال فقط می توانید از فایل های MP3 ذخیره شده در حافظه داخلی استفاده کنید – نمی توانید Spotify را بارگیری کنید و از حافظه داخلی آهنگ ها از کتابخانه خود استفاده کنید.

این ساعت دارای بلندگو و میکروفون است و در صورت اتصال به گوشی هوشمند می توان تماس برقرار کرد. کیفیت مکالمه در درجه اول قرار دارد و بلندگو بیش از اندازه بلند است که بتواند مکالمه را انجام دهد. از سوی دیگر این ساعت می تواند به عنوان یک شاتر دوربین از راه دور برای گوشی هوشمند شما عمل کند، اما تنها با تلفن های هواوی و آنر که مجهز به رابط کاربری EMUI 8.1 به بالا، کار می کند.

هواوی از عمر شارژ باتری دو هفته‌ای در این ساعت خبر داده است و با توجه به عمر شارژ باتری که در نسل اول و دوم این ساعت دیده‌ایم می‌توان گفت کاملا از پس این ادعا برخواهد آمد. شارژ کامل حدود یک ساعت طول می کشد و شما می توانید از 5 دقیقه شارژ روی پایه شارژر، تا 10 ساعت از واچ GT2 پرو استفاده کنید.

جمع بندی

Watch GT2 Pro به عنوان یک ساعت، بسیار عالی است و از ویژگی های کافی برای بهبود روز شما به عنوان یک ردیاب هوشمند برخوردار است. اگر به دنبال ساعت مچی شگفت انگیزی هستید که به شما زمان بگوید، اما بتواند دو برابر ردیاب تناسب اندام عجیب و غریب باشد – Watch GT2 Pro باید در بالای لیست شما باشد. تعداد کمی از ساعت های معمولی یا هوشمند وجود دارد که ساخت بهتری نسبت به یاقوت کبود ، تیتانیوم و سرامیک Watch GT2 Pro ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا