شرکت ریزر به تازگی از جدیدترین هدفون بیسیم خود با نام Razer Opus رونمایی کرده است. هدفون جدید ریزر، 200 دلار قیمت داشته و دارای طراحی گوشی مناسب و حذف نویز با گواهینامه THX است. ریزر برای انجام آزمایشات مختلف روی هدفون با شرکت THX همکاری کرده تا بتواند تاییدیه کیفیت صدا THX را دریافت کند. هدفون بسییم Opus از یک طراحی چرمی و بالکشت های کوسن برای راحتی استفاده می کند.

باتری هدفون با یک بار شارژ کامل برای پخش در حالت ANC تا 25 ساعت دوام می آورد. همچنین این هدفون بیسیم دارای قابلیت تشخیص پوشیدن در پخش/مکث، درایورهای 40 میلی متری، اتصال بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از کدک های AAC, APTX, A2DP, AVRCP, HFP است. شما همچنین می توانید از جک هدفون 3.5 میلی متری به صورت هدفون آنالوگ استفاده کنید.

ریزر از سیستم Advanced Hybrid Active Noise Cancellation برای هدفون استفاده کرده، که در کل از چهار میکروفون بهره می برد. هر گوش یک میکروفون در قسمت بیرونی و دیگری در داخل آن قرار دارد. هدفون Razer Opus از طریق سایت Razer.com و آمازون در دسترس بوده و با قیمت 199 دلار یا 210 یورو در رنگ آبی و مشکی ارائه می شوند. به همراه این هدفون، یک مجموعه شامل کیف مشکی، کابل USB-C، آداپتور USB-C به USB-A و آداپتور هواپیمایی می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *