فناوری

نمایشگاه MWC 2021، تیرماه 1400 برگزار خواهد شد

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند معمولا هر ساله برای معرفی جدیدترین محصولات خود اواخر ماه مارس به کنگره جهانی موبایل یا همان MWC می‌روند اما در سال 2021 این نمایشگاه با حدود 4 ماه تأخیر برگزار می‌شود. سازمان GSMA ساعاتی قبل اعلام کرد که نمایشگاه MWC 2021 در تاریخ 28 ژوئن 2021 (7 تیر 1400) کار خود را آغاز می‌کند.

برای توضیح اخذ چنین تصمیمی، مقام‌های GSMA گفتند که برای تضمین تأثیر هرچه کمتر بیماری کرونا مجبور به موکول کردن برگزاری رویداد به اواخر ماه جون سال آینده میلادی شده‌اند. چنین تصمیمی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا یکی از مهم‌ترین منابع درآمد GSMA، رویداد MWC است و هرگونه خللی در برگزاری آن می‌تواند ضربه اقتصادی سنگینی به این سازمان بزند. علاوه‌برآن، باید به نکته دیگری نیز اشاره کرد. درصورتی‌که برنامه دقیقی برای برگزاری رویداد MWC 2021 وجود نداشته باشد و خطر ابتلا به بیماری کرونا همچنان جان شرکت‌کنندگان را تهدید کند، امکان دارد بسیاری از شرکت‌ها از حضور در رویداد امتناع کنند.

روی هم رفته، به احتمال زیاد شرکت‌های زیادی تا آن زمان برای معرفی گوشی‌های جدید صبر نخواهند کرد. از جمله شرکت‌هایی که معمولا هفته‌ها قبل یا بعد از نمایشگاه MWC دست به معرفی گوشی‌ها می‌زنند، می‌توانیم به سامسونگ و هواوی اشاره کنیم. در نهایت اگر تا آن زمان بحران کرونا فروکش نکند، برگزاری این نمایشگاه احتمالا با تأخیر مواجه یا حتی شاید لغو شود.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا