کامپیوتر

لنوو از سری ThinkStation P360 معرفی کرد

لنوو روز گذشته در کنفرانس انویدیا GTC  2022 جدیدترین اضافه شده به خانواده ورک استیشن های دسکتاپ اقتصادی خود را معرفی کرد – ThinkStation P360 Tower و ThinkStation P360 Tiny. این دو محصول جدید نشان‌دهنده گامی جدید در ارائه‌های ارزش‌محور مجموعه ورک استیشن لنوو هستند و برای مهندسان و طراحانی که با برنامه‌های سه بعدی مبتنی بر سرعت کلاک کار می‌کنند و همچنین متخصصان هوش مصنوعی و دانشمندان داده که روی پروژه‌های کوچک‌تر کار می‌کنند ایده‌آل هستند.

پردازنده تینک استیشن P360 Tower که با جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل ساخته شده و از گرافیک NVIDIA RTX A5000 پشتیبانی می‌کند، تا 58 درصد سریع‌تر از نسل قبلی است و به کاربران قدرت یک ایستگاه کاری را به قیمت یک دسکتاپ می‌دهد. شاسی P360 Tower همچنین اکنون با منبع تغذیه 92 درصد 750 وات پیشرو در صنعت، و همچنین چهار اسلات PCIe Gen 4 برای حافظه سریع‌تر و دسترسی به فناوری‌های ذخیره‌سازی، همراه با I/O قوی برای پشتیبانی از تجهیزات جانبی عرضه می‌شود.

تینک استیشن P360 Tiny کوچکترین ورک استیشن دسکتاپ صنعت با حجم کمتر از 1 لیتر است و عملکردی غیر قابل انکار را در فرم فاکتوری ارائه می دهد که 96 درصد کوچکتر از یک دسکتاپ سنتی برای تحرک مطلوب است. تینک استیشن P360 Tiny با جدیدترین پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core، قدرت حرفه‌ای یک ورک استیشن را با طراحی کارآمد و قابل حمل به ارمغان می‌آورد. P360 Tiny از پردازنده گرافیکی حرفه ای NVIDIA T1000 پشتیبانی می کند که تا 47 درصد عملکرد بیشتری نسبت به نسل قبلی پردازنده گرافیکی دارد. ورک استیشن جدید اکنون همچنین از پیکربندی های ذخیره سازی RAID برای بهبود امنیت داده ها و استاندارد WiFi 6e اینتل برای بهبود اتصال پشتیبانی می کند.

خانواده P360 با استفاده از مواد بازیافتی پس از مصرف در سیستم ها و بسته بندی آنها و همچنین گواهینامه های مهم مانند Energy Star و EPEAT Gold به تعهد لنوو به پایداری محیط زیست ادامه می دهد. تینک استیشن P360 نسخه Tower و Tiny در ماه آوریل با قیمت 1249.00 دلار و 1149.00 دلار در دسترس خواهند بود.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا