ال جی یک شرکت نوآور است که ترجیح می دهد مسیر خود را طی کند – در حالیکه دیگران به دنبال طراحی های تاشو هستند، LG Wing دارای یک طراحی چرخان است. این مکانیسم، صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی را می چرخاند تا نمایشگر ثانویه را نشان دهد. با باز شدن، گوشی کاملاً متقارن به شکل T می می شود. حالا باید دید که عملکرد آن به چه صورت است؟ پاسخ به سوال را زک نلسون در کانال یوتیوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی کالبدشکافی این گوشی می دهد.

[aparat id=’RvkFs’]

این طرح چالش های منحصر به فردی دارد. ال جی از نوعی پلاستیک روغن کاری شده استفاده کرده تا حرکت چرخشی به راحتی انجام شود. همچنین، دو نیمه کمی مقعر هستند و یک خلا  ایجاد می کنند، که مانع از کشیده شدن هرگونه خاک و شن و ماسه در بین نیمه ها می شود و نمایشگر ثانویه را خراش نمی دهد.

ال جی مکانیسم چرخشی Wing را آزمایش کرده و می گوید حداقل 200000 چرخه دوام می آورد. این مکانیزم خود از لولای O شکل استفاده می کند که به شما اجازه می دهد یک کابل روبان از وسط عبور کرده و صفحه اصلی را تغذیه کند. یک فنر به شما کمک می کند تا نیمه بالایی هنگام باز شدن به طور کامل 90 درجه بچرخد. جالب اینجاست که یک میراگر هیدرولیکی کوچک وجود دارد که حرکت را هموار می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *