گجت و پوشیدنی

رونمایی DJI از گیمبال های RS 2 و RSC 2 با نمایشگر داخلی

شرکت DJI که در زمینه ساخت پهپاد شهرت دارد، از جدیدترین گیمبال های با نام RS 2 و RSC 2 رونمایی کرده است. این گیمبال های جدید دارای نمایشگر داخلی و لرزشگیر سه محوره هستند و نسبت به نسل قبل بهینه‌سازی زیادی را به همراه دارند.

این شرکت ادعا می کند که این دستگاه ها با استفاده از مواد فیبر کربن ساخته شده اند و باعث سبک شدن آنها می شوند. وزن DJI RS2 برابر با 1.3 کیلوگرم است و می تواند یک بار پویا 4.5 کیلویی را تحمل کند که برای حمل DSLR و لنزها کافی است. از طرف دیگر، DJI RSC 2 برای قابلیت انتقال ساخته شده، زیرا وزن آن 1.2 کیلوگرم است و بدنه ای تاشو دارد که برای حمل در کیف گزینه مناسبی است.

نمایشگر 1.4 اینچی گیمبال که روی جوی‌استیک قرار گرفته اطلاعاتی را در مورد تنظیمات دستگاه و تاریخ دوبین نمایش داده و فیدی زنده از آنچه دوربین ثبت می‌کند را به تصویر می‌کشد. این گیمبال ها با پشتیبانی از الگوریتم تثبیت کننده Titan و حالت های جدید عمودی و کم زاویه جدید که به سازندگان محتوا امکان می دهد نماهای مورد علاقه و زاویه هایی را که به صورت دستی انجام می شوند را ضبط کنند، ارائه می شوند.

دیگر ارتقای نرم‌افزاری به SuperSmooth مربوط می‌شود که به صورت ویژه برای نرم‌تر کردن حرکات حین استفاده از لنزهای با فاصله کانونی 100 میلی‌متر طراحی شده است. هر دو گیمبال به باتری‌هایی با شارژدهی 12 ساعته مجهز شده‌اند که به لطف پیشتیانی از شارژ سریع در 15 دقیقه نیروی کافی برای 2ساعت کار را دریافت می‌کنند. گیمبال‌های Ronin S 2 و Ronin SC 2 از امروز و به ترتیب با قیمت‌های 849 دلار و 499 دلار عرضه شده‌اند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا