دوربین های دیجیتال

سونی نرم افزار Imaging Edge Webcam را برای Mac منتشر کرد

سونی نسخه جدیدی از نرم افزار Imaging Edge Webcam خود را برای Mac منتشر کرده است که به شما امکان می دهد مستقیماً دوربین سونی را وصل کنید تا از آن به عنوان وب کم با کیفیت بالا برای تماس های بزرگنمایی یا اسکایپ در رایانه استفاده کنید. این شرکت قبلاً در ماه آگوست نسخه ای از نرم افزار را برای ویندوز منتشر کرده بود، اما نسخه جدید به این معنی است که کاربران مک نیز می توانند با تماس های تصویری واضح و باکیفیت، فعالیت خود را آغاز کنند.

این نرم افزار جدید با 36 دوربین سونی، از جمله دوربین های اخیر دوربین های E-mount و A-mount نظیرA9 II ، A9 ، A7S III ، A7R IV ، A7R III ، A7R II  A7S II ، A7S کار می کند. A7 III ، A7 II ، A6600 ، A6500 ، A6400 ، A6100 و همچنین دستگاه های لنز ثابت آن نظیرRX100 VII ، RX100 VI ، RX0 II ، RX0 و vlog-based ZV-1 از جمله مواردی است که با این نرم افزار سازگار می باشد.

دستگاه های قدیمی مانند A7 یا A6000 اصلی پشتیبانی نمی شوند، اگرچه هنوز هم می توانید با استفاده از کارت ضبط HDMI به صورت دستی آنها را برای استفاده به عنوان وب کم متصل کنید. سونی تنها شرکتی نیست که نرم افزاری برای تبدیل دوربین به وبکم ارائه کرده، شرکت های همچون کانن، پاناسونیک، المپیوس و گوپرو نیز نرم افزار های مخصوص خودشان را برای این کار منتشر کرده بودند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا