ایسر از لپ تاپ جدید باریک و سبک همراه با تراشه ها و ویژگی های مدرن با نام سوئیفت 3 ایکس رونمایی کرد. این لپ تاپ 14 اینچی به منظور جلب نظر متخصصان خلاق و در عین حال ارائه قدرت کافی برای بازی های سبک است. ایسر سوئیفت 3 ایکس به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 یا Core i5-1135G7 مجهز شده است. همچنین این لپ تاپ 3 پوند وزن داشته و با قیمت پایه 900 دلار ارائه می شود.

با پردازنده های نسل یازدهم اینتل، شما همچنین از گرافیک جدید Iris Xe MAX اینتل بهره مند هستید که قدرت GPU بسیار مناسبی را ارائه می دهد. این لپ تاپ از صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره گرفته که 72 درصد از طیف رنگی NTSC را با نسبت 84 درصد صفحه به بدنه پوشش می دهد.

فراتر از تراشه های قدرت دهنده Swift 3x، ایسر همچنین ترکیبی مناسب از گزینه های اتصال مدرن را در اختیار شما قرار داده است. اتصالات بی سیم Wi-Fi 6 و بلوتوث 5 را در اینجا دریافت خواهید کرد. برای درگاه ها، شامل پورت تاندربولت 4 ، USB-C و USB 3.2 Gen 2 می شود. هنگامی که باتری شما کم می شود، Swift 3x شامل شارژ سریع بوده تا با یک بار شارژ 30 دقیقه ای چهار ساعت عمر باتری دریافت خواهید کرد. انتظار می رود Acer Swift 3x طی ماه های آینده در مناطق مختلف جهان عرضه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *