لپ تاپ

رونمایی ایسر از لپ تاپ Porsche Design Acer Book RS

ایسر در جریان رویدادش خود، از لپ تاپ جدیدی رونمایی کرده که با همکاری پورشه دیزاین ساخته شده است. Porsche Design Acer Book RS برخی مشخصات قدرتمند از جمله جدیدترین تراشه های نسل یازدهم اینتل را با سبک منحصر به فرد و جسورانه ای ترکیب کرده است. این لپ تاپ جدید 14 اینچی از بدنه تمام فلزی ساخته شده که در بالای آن یک پوشش فیبر کربنی سیاه قرار دارد. این ترکیب با یک لولای تک بدنه است که هنگام باز کردن لپ تاپ را بالا می برد، که عملکرد خنک کننده را بهبود می بخشد و به صفحه کلید زاویه می دهد تا تجربه تایپ ارگونومیک تری داشته باشد. وزن کل این لپ تاپ 2.65 پوند و ضخامت آن 0.63 اینچ است.

در داخل دستگاه، شاهد قرارگیری پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5 و Core i7 هستیم که مجهز به کارت گرافیک Iris Xe است. همچنین این لپ تاپ با کارت گرافیک مجزای NVIDIA MX350 همراه است. نمایشگر این لپ تاپ دارای رزولوشن فول اچ دی، پوشش 100 درصد فضای رنگ sRGB و 90 درصد نسبت صفحه به بدنه است. شما همچنین می توانید پورت های USB-C ، تاندربولت 4 و USB 3.2 را به همراه سنسور اثر انگشت برای ورود به سیستم Windows Hello در اینجا دریافت کنید. شارژ سریع نیز در اینجا برچسب گذاری شده و با 30 دقیقه شارژ کردن، 4 ساعت عمر باتری دریافت خواهید کرد.

همچنین در کنار این لپ تاپ، مجموعه ای از لوازم جانبی با طراحی پورشه دیزاین نیز ارائه شده که هدف آن تکمیل طراحی Acer Book RS است. این موارد شامل یک ماوس بی سیم بلوتوث با فیبر کربن همراه با یک کیف مسافرتی چرمی است که به یک آستین نوت بوک با بست های مغناطیسی متصل می شود. لپ تاپ جدید Porsche Design Acer Book RS قرار است با قیمت پایه 1400 دلار راهی بازار شود.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا