موبایل و تبلت

رونمایی سامسونگ از رنگ های جدید گلکسی نوت 20 و گلکسی زد فلیپ

سامسونگ امروز در آمریکا از رنگ قرمز گوشی گلکسی نوت 20 و رنگ سفید گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد. سامسونگ می گوید، هر دو رنگ در “مقادیر محدود” تولید می شوند و هیچ تفاوتی در مشخصات و قیمت بین این و مدل های اصلی وجود ندارد.

برای کسانی که پیگیری می کنند ، این موارد به ترتیب رنگ چهارم و سوم برای Note 20 5G و Z Flip 5G هستند. Note 20 5G در حال حاضر در رنگ های مسی، سبز و خاکستری موجود است، در حالیکه Z Flip 5G در رنگ های مسی و خاکستری موجود است. اگرچه آنها رنگ های جدیدی دریافت نمی کنند، نسخه نوت 20 اولترا نیز در رنگ های سفید و سیاه موجود است، در حالی که نسخه 4G زد فلیپ در رنگ های سیاه، بنفش و طلایی ارائه می شود.

رنگ جدید نوت 20 در حالی ادامه دارد که شایعات مبنی بر قطع سال آینده این گوشی ادامه دارد. چند افشاگر معتبر اعلام کرده اند که ممکن است سال آینده شاهد عرضه نسخه جدیدی از نوت نباشیم و هفته گذشته گزارشی از رسانه کره جنوبی AjuNews ادعا کرد که سامسونگ قصد دارد فروش این سری را متوقف کند. اگر طرفدار نوت S Pen هستید نگران نباشید. گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد پشتیبانی از قلم را به جانشین گلکسی اس 20 اولترا اضافه کند. به گفته این شرکت، رنگ های جدید Note 20 5G و Z Flip 5G از امروز در فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا