گزارش های ترافیک در گوگل مپس به شما امکان می دهد به سرعت تعیین کنید در مسیر طی شده، شلوغ است یا خیر. اگر مسافر جاده هستید، می توانید با افزودن گزارش های ترافیک خود، گوگل مپس را به روز کنید. این دستورالعمل ها برای همه کاربران تلفن همراه با برنامه Google Maps در اندروید و آیفون کار می کنند. این ویژگی برای مثال برای استفاده مسافر در وسیله نقلیه مناسب است.

برای شروع ، برنامه “Google Maps” را باز کنید و با استفاده از نوار جستجو در بالای صفحه، مسیرها را جستجو کنید. پس از ورود به حالت پیمایش ، روی اطلاعات مسیر در پایین رابط ، حاوی ETA ، فاصله و زمان رسیدن ضربه بزنید.

با این کار منویی با گزینه های اضافی، از جمله امکان مشاهده دستورالعمل های نوشته شده و همچنین مشاهده نقشه ماهواره، ظاهر می شود. برای افزودن گزارش ترافیک جدید ، روی گزینه “Add A Report” در بالای منو ضربه بزنید.

چندین وضعیت ترافیک زنده در دسترس است که می توانید با استفاده از ویژگی “Add A Report” گزارش دهید. به عنوان مثال، اگر در ترافیک گیر کرده اید، می توانید گزینه “Congestion” را انتخاب کنید. متناوباً، اگر یک خط در بزرگراه بسته باشد، ممکن است گزینه “Lane Closure” را انتخاب کنید. با ضربه زدن روی هر یک از این گزینه ها، این هشدار به مکان فعلی شما اضافه می شود.

این گزینه ها به نام و در دسترس بودن بسته به نوع محل شما متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال، کاربران آمریکایی “Speed Trap” را به عنوان گزینه ای برای هشدار به سایر کاربران در مورد بررسی سرعت اجرای قانون مشاهده می کنند، در حالی که کاربران انگلیس به جای آن “Mobile Speed Camera” را مشاهده می کنند. اگر گزارش را به طور تصادفی اضافه کرده باشید، چند ثانیه فرصت دارید تا آن را معکوس کنید تا گزارش به Google Maps اضافه شود. اگر گزارش اشتباهی را اضافه کرده اید ، در این مرحله روی “Undo” ضربه بزنید.

با گذشت چند ثانیه، گزارش برای مشاهده سایر کاربران به Google Maps اضافه می شود. هنگامی که کاربران دیگر از همان منطقه عبور می کنند، تا زمانی که کاربر اعلان های ترافیک Google Maps را غیرفعال نکرده باشد، هشدار به آنها اطلاع داده می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *