نرم افزار و اینترنت

ویندوز 10 ایکس مایکروسافت با ویژگی Modern Standby همراه است

مایکروسافت از ماه ها قبل در حال کار بر روی نسخه جدید ویندوز 10 است که Windows 10X نام دارد. سیستم عامل قرار بود امسال عرضه شود اما این شرکت آن را به تعویق انداخت و تغییرات اندکی در برنامه های اولیه خود ایجاد کرد. اکنون، ویندوز 10 ایکس که در بر روی هسته اصلی ویندوز 10 ساخته شده، انتظار می رود در سه ماهه دوم سال آینده به طور رسمی منتشر شود. تنها با گذشت چند ماه از آغاز به کار، جزئیات به صورت آنلاین در حال نمایش است.

گزارش جدید نشان می دهد که ویندوز 10X مایکروسافت با ویژگی “Modern Standby” ارائه می شود تا تجربه ای فوری و همیشه متصل را ارائه دهد. در حال حاضر، بیشتر لپ تاپ های مجهز به ویندوز مدتی طول می کشد تا از حالت خواب بیدار شوند. همانطور که از نام آن مشخص است، این شرکت با روشن کردن فوری قصد دارد تجربه ای را آغاز کند که در آن سیستم به محض باز شدن درب از سر گرفته شود.

مورد دیگر ویژگی همیشه متصل یا always-connected است که برنامه ها را قادر می سازد حتی در حالت خواب در پس زمینه کار کنند. این برای برنامه هایی مانند ایمیل مفید خواهد بود، به شما امکان می دهد پیام های ایمیل را در پس زمینه دریافت کند. گفته می شود اکثر برنامه های فروشگاه ویندوز با این ویژگی سازگار هستند.

انتظار می رود که به غیر از ویژگی Modern Standby ، ویندوز 10 ایکس جدید با چندین ویژگی و پیشرفت دیگر از جمله File Explorer جدید همراه باشد. برای دانستن اینکه در آستین شرکت چیست، باید چند ماه دیگر صبر کنیم. برای کسانی که آگاهی ندارند، پروژه ویندوز 10 ایکس با تمرکز بر روی دستگاه های دو صفحه ای و تاشو آغاز شد، اما چند ماه پیش، این شرکت انتشار آن را به تأخیر انداخت و نشان داد که برای انتشار اولیه تغییر تمرکز به دستگاه های تک صفحه ای است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا