صوتی و تصویری

سازندگان نمایشگر چینی بدنبال گسترش ظرفیت تولید پنل AMOLED

براساس گزارشات، سازندگان نمایشگر از چین علی رغم اینکه صنعت تلفن های هوشمند تا حد زیادی تحت تأثیر همه گیر ویروس کرونا قرار دارد، سرعت رشد ظرفیت سایت های تولید پنل AMOLED خود را کاهش نداده اند. طبق گزارش DigiTimes، سازندگان نمایشگر در چین باعث افزایش ظرفیت و حتی به روزرسانی های فناوری برای تولید پنل AMOLED شده اند.

این شرکت ها کارخانه های جدید یا پروژه های توسعه ای را که هم اکنون در حال انجام است، راه اندازی کرده اند که شامل یک خط 6G نیز خواهد بود. این شامل Visionox در Hefei  BOE Technology در چونگ کینگ و Tianma Microelectronics در Xiamen است. علاوه بر این ، انتظار می رود (China Star Optoelectronics Technology (CSOT شامل یک خط جدید 6G AMOLED انعطاف پذیر نیز باشد. ظاهراً این خط T5 نامیده می شود و با خط T4 این شرکت در ووهان وجود خواهد داشت. به همین ترتیب، دو سازنده صفحه نمایش نسبتاً کوچکتر Everdisplay Optronics و Royole نیز در حال برنامه ریزی برای صدور IPO برای جمع آوری بودجه اضافی برای تأمین اعتبار برنامه های توسعه خود هستند.

قابل توجه است ، این خبر در حالی منتشر می شود که سامسونگ دیسپلی استراتژی تهاجمی قیمت گذاری را برای پنل های سخت AMOLED خود برای تلفن های هوشمند در پیش گرفته است. اکنون، سازندگان نمایشگرهای چینی AMOLED خود را برای عرضه محصولات مناسب برای پلتفرم های پوشیدنی تغییر داده اند. این شرکت ها همچنین فروش داخلی و خارجی پنل های خود را هدف قرار می دهند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا