موبایل و تبلت

ثبت پتنت جدید گوگل از طراحی گوشی با دوربین سلفی زیر نمایشگر

هفته گذشته، طرحی از طرف گوگل نشان داد که غول جستجو می تواند روی یک ردیاب تناسب اندام شبیه Amazon Halo کار کند. اکنون، مجموعه ای از پتنت های طراحی ارائه کرده که یک گوشی هوشمند بدون دوربین سلفی را به نمایش می گذارد. گوگل به تازگی این پتنت ها در USPTO (اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده) به ثبت رسانده است.

این پتنت ها که توسط نشریه Patently Apple کشف شدند، نشان می دهد که در مجموع چهار پتنت مشابه با تغییرات جزئی وجود دارد و آنها با تعداد مطابقت دارند – به ترتیب D903،618 ، D903،619 ، D903،620 و D903،622. همه آنها یک چیز مشترک دارند و آن این است که گوشی هوشمند در اسکچ ها از بریدگی نمایشگر دوربین سلفی برخوردار نیست. اما برخی از آنها نشانه ای از یک گوشی با دوربین زیر نمایشگر دارند.

از این رو، این نشریه پیشنهاد می کند این طرح های تلفن های هوشمند از یک دوربین در زیر نمایشگر برخوردار باشند. بعلاوه، هیچ یک از این چهار پتنت حسگر اثر انگشت نصب شده در عقب را نشان نمی دهد که در همه پیکسل ها به جز پیکسل 4 و Pixel 4 XL وجود دارد. از این رو، ما معتقدیم که آنها از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیز استفاده می کنند. گفته می شود که به غیر از این موارد، طراحی های مشابه Pixel 5 و Pixel 4a 5G را دارند. آنها از قرارگیری دکمه های مشابه و آرایه تنظیم دوربین دوگانه یکسان برخوردار هستند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا