وان پلاس نورد N100 ارزان ترین گوشی هوشمند وان پلاس محسوب می شود. این گوشی همراه با سایر دستگاه های منتشر شده توسط این شرکت در سال 2020 از زمان انتشار تاکنون چندین به روزرسانی سیستم را دریافت کرده است. این گوشی، به طور خاص، اکنون پنجمین ساخت OxygenOS را دارد و تنها بیش از یک ماه از ساخت آن می گذرد.

جدیدترین به روزرسانی سیستم OnePlus Nord N100 با شماره ساخت OxygenOS 10.5.4 برای منطقه NA و OxygenOS 10.5.5 برای منطقه EU ارائه می شود. اگرچه تعداد ساخت متفاوت است، اما آنها با تغییرات مشترک ارائه می شوند. درست مانند به روزرسانی های قبلی، علاوه بر وصله امنیتی دسامبر 2020، به روزرسانی جدید نیز بهینه سازی، اصلاح و بهبودهایی را به همراه دارد.

اول از همه ، به روزرسانی جدید مصرف برق سیستم و سازگاری دستگاه بلوتوث را بهینه می کند (فقط NA). همچنین رفع اشکال از خواب بیدار نشدن تلفن در برخی شرایط (فقط NA) و مشکل نویز در تماس نیز از دیگر بهبودهای سیستم این گوشی است. بعلاوه ، آخرین به روزرسانی، تجربه عکسبرداری دوربین و همچنین ثبات عملکردهای ارتباطی را بهبود می بخشد.

جدا از اضافه کردن یک کلید تنظیم سریع برای تنظیم بی صدا، زنگ و لرزش، یک بسته Google Mobile Services به روز شده – سپتامبر 2020 برای نوع NA گوشی های هوشمند به ارمغان می آورد. در حال حاضر ، مانند هر به روزرسانی دیگر OTA، نسخه جدید OxygenOS برای OnePlus Nord N100 به صورت دسته ای ارائه می شود. بنابراین، ممکن است رسیدن به هر واحدی در آنجا زمان بر باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *