امنی ویژن از سنسور جدیدی دوربین برای گوشی های هوشمند رونمایی کرد. سنسور جدید OV40A که یک سنسور تصویر 40 مگاپیکسلی بوده و برای جفت شدن با تلفن های هوشمند نسل بعدی ساخته شده است. سنسور جدید 1/1.7 اینچی با فناوری قالب انباشته OmniVision PureCel Plus S طراحی شده است. این سنسور از پیکسل های 1.0 میکرونی بهره می برد و “فن آوری های بسیار بالا و کم نویز برای بهترین عملکرد در کلاس دوربین کم نور” را ارائه می دهد. به عبارت دیگر، این شرکت به تازگی یکی از بهترین سنسورهای تصویر خود را عرضع کرده که نوید می دهد عملکرد در شرایط کم نور را، بهتر ارائه می دهد.

این سنسور همچنین چندین گزینه HDR را برای بهترین کیفیت عکسبرداری و فیلمبرداری دارد. این سنسور از فیلم برداری 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه و فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می کند. مشابه سنسور 32 مگاپیکسلی که این شرکت اوایل این هفته منتشر کرد، OV40A همچنین از یک آرایه فیلتر 4 سلولی و رموزایک سخت افزاری استفاده می کند. بعلاوه، این دوربین همچنین می تواند عکس های 40 مگاپیکسلی با سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط کند.

از طریق ترکیب پیکسل، سنسور تصویر همچنین می تواند به 10 مگاپیکسل عکس با سرعت 120 فریم بر ثانیه دست یابد تا عملکرد کم نور خود را بهبود بخشد. برای فیلم ها، این سنسور از فیلم برداری 60 فریم در ثانیه با کیفیت های 4K و 1080p با حداکثر 240 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند، همه در کنار PDAF. برای آنهایی که غافل هستند، سنسورهای OmniVision به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت در مقایسه با سنسورهای سونی، در گوشی های میان رده پایین تا متوسط استفاده شده اند، اما ممکن است این سنسور را در برخی مدل های میان رده بالا یا مدل پرچمدار ارزان قیمت نیز ببینیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *