گوناگون

با پلتفرم Whole House Smart Host هواوی آشنا شوید

اوایل این هفته، هواوی رویداد کنفرانس بهار 2022 خود را در چین برگزار کرد. در این رویداد، یکی از مقامات شرکت نوآوری های جدید این برند را در فناوری خانه های هوشمند فاش کرد. جدیدترین مورد Whole House Smart Host این شرکت است که کنترل‌های هوشمندی را برای کمک به تبدیل خانه شما به یک خانه هوشمند واقعی ارائه می‌دهد.

طی این اطلاعیه، مدیر اجرایی غول فناوری چینی اظهار داشت که یک آپارتمان معمولی 80 متر مربع با 2 اتاق خواب و یک اتاق نشیمن در نظر گرفته است. بنابراین، قیمت شروع کل مجموعه خانه هوشمند از 39999 یوان (تقریباً 6300 دلار آمریکا) شروع می شود. در حال حاضر، خریداران بالقوه می توانند برای رزرو تجربه فروشگاه آفلاین به وب سایت رسمی مراجعه کنند، که این شرکت از بیش از 64 فروشگاه در 43 شهر چین، از جمله پکن، شانگهای، گوانگژو، شنژن، ووهان و چانگشا ارائه می دهد.

طبق اعلام رسمی، Whole House Smart Host بخشی از راه حل «1+2+N» این برند است و ارتقاهای مختلفی را نسبت به نسل قبلی به ارمغان می آورد. به گفته هواوی، میزبان «نسخه آینده مغز» است. این سیستمی است که به پلتفرم ها متصل می شود و به طور هوشمند آنها را مدیریت می کند. این امر از طریق میزبان هوشمند SE که دارای 128 گره PLC است، از اتصال با سرعت بالا پشتیبانی می کند و همچنین پایدار و قابل اعتماد است، امکان پذیر است.

پنل هوشمند بسیار نازک 9.2 میلی متری دارای شش کنترل اصلی مانند صحنه، نور، سایه، هوای تازه، گرمایش از کف و تهویه مطبوع است. این کنترل متمرکز و تعامل طبیعی سطح دیگری از نوآوری را از نظر تعامل فضایی به ارمغان می آورد. این شرکت اضافه کرد که Whole House Smart Host بیش از 1900 شریک، بیش از 4500 محصول هوشمند دارد و به راحتی در دسترس است و همچنین به راحتی می توان آن را در اختیار داشت.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا