گجت و پوشیدنی

گوگل از دستگاه Nest Wifi Pro رونمایی کرد

گوگل ابتدا با Google Wifi اصلی وارد بازی مش روتر شد. این یک گره روتر اصلی با گره های اضافی اختیاری در دسترس داشت. این گره ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی پوشش شبکه خود را گسترش دهید. گوگل در نهایت Google Nest Wifi را با طراحی مشابه اما توانمندتر راه اندازی کرد.

امروز، گوگل سومین و جدیدترین ورودی این سری را ارائه کرد: Google Nest Wifi Pro. این اولین روتر مدل پرو از گوگل است. قابل توجه ترین جنبه این مدل جدید پشتیبانی از Wi-Fi 6E است. از آنجایی که روتر بر روی طیف 6 گیگاهرتز کار کرده و از آخرین استاندارد Wi-Fi پشتیبانی می کند، بسیار سریع، بسیار پایدار، دارای تأخیر کم و تا حدودی در برابر آینده خواهد بود.

متأسفانه، گوگل احساس کرد که ارتقای دستگاه به Wi-Fi 6E به آن مجوز داده است تا ویژگی‌هایی را که در Nest Wifi معمولی مشاهده می‌کردیم حذف کند. همچنین شامل backward compatibility است، به این معنی که نمی‌توانید از گره‌های Nest Wifi با روتر Nest Wifi Pro استفاده کنید. اگر قبلاً Nest Wifi داشتید، این شما را مجبور می کند سخت افزار شبکه خانگی خود را به طور کامل ارتقا دهید.

علاوه بر این، Nest Wifi Pro از یکپارچگی بلندگوی هوشمند بهره نمی‌برد. بنابراین اگر برای کنترل‌های بلندگوی هوشمند به گره‌های Nest Wifi خود متکی هستید، باید آنها را با بلندگوها یا نمایشگرهای مستقل جایگزین کنید. در جای دیگر، سیستم Google Nest Wifi Pro طراحی کمی جدید دارد. گره ها و هاب روتر همگی دقیقاً یکسان به نظر می رسند و می توانید با هر یک از آنها از اترنت استفاده کنید. طرح خود کمی بلندتر و براق تر از تکرار قبلی است.

Google Nest Wifi Pro اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است. این روتر به طور کلی در تاریخ 27 اکتبر در دسترس خواهد بود. خود روتر بدون گره 199 دلار قیمت دارد، در حالی که یک بسته با روتر و دو گره 399 دلار قیمت دارد.

منبع
androidauthority
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا