گوناگون

گوگل از خرید کامل شرکت فیت بیت خبر داد

روز گذشته، گوگل در یک بیانیه مطبوعاتی در سایتش اعلام کرد که خرید Fitbit خود به پایان رسیده است. این دو شرکت بیش از 14 ماه پیش مذاکرات خرید را آغاز کردند اما این پیشنهاد با بررسی جدی مقامات نظارتی مانند کمیسیون اتحادیه اروپا در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی روبرو شد.

خرید نهایی به این معنی است که راه برای انجام معامله پاک شده، اما بدیهی است که گوگل مجبور به انجام یک سری “تعهدات الزام آور با تنظیم کننده های جهانی” شده که در نهایت نگرانی های مربوط به حفظ حریم خصوصی را برطرف خواهد کرد. با توجه به مدت زمان لازم برای ادغام T-Mobile و Sprint در سال گذشته، این یک رکورد است.

گوگل می گوید که در حال برنامه ریزی برای همکاری نزدیک با فیت بیت برای “ایجاد دستگاه ها و خدمات جدید” است که به شما کمک می کند “دانش، موفقیت، سلامتی و خوشبختی” خود را افزایش دهید. Rick Osterloh در پست رسمی وبلاگ خود که خبر از اتمام این خرید را داده و در مورد برنامه های سخت افزاری آینده این غول فناوری توضیح بیشتری نداد. با این حال، در این پست صریحاً به Fitbit Sense و Inspire 2 که اخیراً منتشر شده، اشاره شده است که به نظر می رسد جانشینان آنها می توانند در خط تولید باشند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا