نرم افزار و اینترنت

کروم اواس 88، دستگاه شما را به یک نمایشگر هوشمند تبدیل می کند

گوگل در حال ارائه به روزرسانی جدیدی برای دستگاه های Chrome OS است که برخی ویژگی های جالب و مفید را به ارمغان می آورد که یکی از آنها دستگاه شما را به یک صفحه نمایش هوشمند تبدیل می کند. این به روزرسانی با نسخه Chrome OS 88 ارائه شده و یکی از ویژگی های ارائه شده پشتیبانی از ورود به سیستم وب با استفاده از پین یا اثر انگشت است که برای باز کردن قفل کروم بوک خود تنظیم کرده اید. این یک ویژگی مفید است که ورود به سیستم در وب سایت را آسان تر و سریعتر می کند، به شرطی که سایت از WebAuthn پشتیبانی کند. برخی از سایت های پشتیبانی شده Dropbox ، GitHub و Okta هستند.

گوگل می گوید در صورت استفاده از تأیید صحت 2 مرحله ای، می توانید از پین یا اثر انگشت خود به عنوان عامل دوم نیز استفاده کنید. ویژگی اصلی دیگر همراه با به روزرسانی، ویژگی شخصی سازی است که کروم بوک شما را به یک صفحه نمایش هوشمند شخصی تبدیل می کند. همانطور که می خواهید Google Nest Hub خود عکس های آلبوم گوگل فوتوز خود را در صفحه قفل نمایش دهد، اکنون می توانید عکس های آلبوم گوگل فوتوز یا یک گالری هنری در صفحه قفل کروم بوک را نیز به نمایش بگذارید.

در صفحه قفل شما همچنین اطلاعاتی مانند آب و هوای فعلی و آنچه در حال حاضر در حال پخش بوده، نشان داده می شود. همچنین برای کنترل پخش نیازی به باز کردن قفل دستگاه خود ندارید. این تنظیم را می توان در Settings > Personalisation > Screen saver فعال کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا