سخت افزار

کیبورد مکانیکی ریزر Huntsman V2 با قابلیت برنامه ریزی کلیدها

ریزر به تازگی از نسخه جدید کیبورد مکانیکی گیمینگ خود با نام Huntsman V2 پرده برداری کرد. جدیدترین محصول 250 دلار ریزر، شباهت زیادی به مدل های قبلی داشته، اما بیشترین تفاوت در سوئیچ ها است. سوئیچ های اپتیکال این مدل از عملکرد قابل تنظیم (میزان حرکت مورد نیاز برای ثبت فشار) پشتیبانی کرده و امکان شخصی سازی تقریباً بدون مرز از طریق نرم افزار Razer’s Synapse را فراهم می کند.

شاید جذاب ترین ویژگی این کلیدها این باشد که، به جای اینکه فقط به حالت روشن/خاموش معمول فعال شدن کلید محدود شوند، می توان آنها را با ورودی های آنالوگ برنامه ریزی کرد تا از جوی استیک های یک کنترلر برای سطح روانتر و متغیر حرکت و کنترل تقلید کند. شما می توانید صفحه کلید را به گونه ای برنامه ریزی کنید که با فشار دادن کمی کلید به پایین، در بازی به آرامی راه بروید، در حالی که با فشردن کامل آن، در یک کلیپ معمولی اجرا خواهید شد.

با استفاده از این ویژگی، کیبورد ریزر همچنین به گیمرها اجازه می دهد تا دو عملکرد متمایز را برنامه ریزی کنند که معمولاً به دو دکمه روی یک کلید احتیاج دارند، یکی در یک فاصله تحریک خاموش می شود و دیگری هنگامی که دکمه را کاملا فشار می دهید، دکمه دیگر را خاموش می کند. شما می توانید یک نارنجک را با فشار نرم یک کلید مجهز کنید، سپس آن را با فشار دادن کلید تا پایین پرتاب کنید.

در حقیقت، سوئیچ های ریزر را می توان با توجه به تنظیمات خاص تحریک شما برای بازی یا موارد استفاده دیگر، تنظیم کرد. کلیدهای آنالوگ Huntsman V2 دارای پیش فرض 3.6 میلی متر هستند، اما شما می توانید آن را با فاصله 1.5 میلی متر بسیار کوتاه تر یا هر مکانی بین این مقادیر تنظیم کنید. ریزر Huntsman V2 Analog دارای قاب آلومینیومی، مجموعه ای از دکمه های اختصاصی برای کنترل رسانه و صفحه ای برای تنظیم میزان صدا است که همگی از زیبایی و کیفیت بالایی برخوردار هستند. محصول جدید ریزر شامل کلیدهای Doubleshot PBT است که گفته می شود با افزایش سن از کلیدهای استاندارد استفاده می شود و استراحتگاه مچ دست بوده که شامل چراغ های RGB است و می تواند به صورت مغناطیسی به صفحه کلید متصل شود.

کابل تغذیه این محصول USB-C است اما دارای یک آداپتور اختصاصی بوده که می توان آن را به پورت های USB Type-A متصل کرد. اگر می خواهید از یک درگاه پشتی USB 3.0 Type-A صفحه کلید برای لوازم جانبی استفاده کنید، یک کابل USB Type-A دوم نیز از پشت آویزان است که می توانید آن را به رایانه وصل کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا