گاهی اوقات تصمیم گیری در مورد زمان نگهداری عکس تقریباً به همان اندازه سخت گیرانه است. با این حال، کانن امیدوار است که به شما کمک کند روند عکسبرداری یک کتابخانه عکس گسترده برای بهترین عکس ها آسان تر و وقت گیرتر باشد. این شرکت، یک اپلیکیشن جدیدی با عنوان Photo Culling ارائه کرده که دارای یک الگوریتم دید رایانه ای است که به شما در انتخاب بهترین تصویر در یک سری عکس های غیر مرتبط یا مشابه کمک می کند.

این اپلیکیشن از هوش مصنوعی برای رده بندی و مقایسه‌‌ی تصاویر شما با یکدیگر استفاده می‌کند. هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر مشابه را پیدا کرده و از میان آنها، تصویری که وضوح بیشتر و نویز کمتری دارد را انتخاب کند. این هوش مصنوعی حتی می‌تواند احساسات اشخاص را در تصاویر پرتره تشخیص داده و نماهایی را که در آنها شخص چشمانش را بسته است، شناسایی کند.

زمان که پروسه‌‌ی انتخاب بهترین تصاویر به پایان رسید، اپلیکیشن تصاویری را که باید حذف کنید، به شما معرفی می‌کند. شما با حذف تصاویر اضافه می‌توانید کلی فضای خالی در گوشی خود باز کنید. دانلود این اپلیکیشن برای iOS رایگان است. اما پس از به اتمام رسیدن دوره‌‌ آزمایشی 3 روزه، باید مبلغ 3 دلار در ماه یا 15 دلار در سال را بابت آن پرداخت کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *