فیلپس از مانیتور جدید 242B1G رونمایی کرد. این مانیتور جدید (23.8 اینچ / 60.5 سانتی متر) برای بهره وری پایدار طراحی شده و برای متخصصان اکولوژیکی ارائه می شود. این مانیتور سازگار با محیط زیست از مانیتورهای B Line مانیتورهای فیلیپس علاوه بر سهولت استفاده و راحتی بصری، سطح جدیدی از صرفه جویی در مصرف برق را به همراه دارد (پنل Full HD IPS دقت رنگ و زاویه دید گسترده ای را ارائه می دهد).

فیلیپس 242B1G به لطف طراحی فوق العاده کم مصرف، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی ایجاد کرده که این مدل را حتی برای تنظیمات پیچیده عالی می کند. به طور دقیق تر، ویژگی های کم مصرف آن از فناوری جدید نور پس زمینه LED استفاده کرده که در عین حال انرژی کمتر، روشنایی و رنگ را حفظ می کند. این مانیتور همچنین به مجموعه ای از فناوری های دیگر در مصرف انرژی مانند PowerSensor  LightSensor و سوئیچ قدرت 0 وات مجهز است.

PowerSensor حضور یا عدم حضور کاربر را از طریق سیگنال های مادون قرمز بی خطر تشخیص داده و به طور خودکار روشنایی مانیتور را بر این اساس کاهش می دهد و به صرفه جویی در هزینه های 80 درصد انرژی کمک می کند. فناوری LightSensor شدت نور محیط را اندازه گیری می کند و در نتیجه روشنایی صفحه را تنظیم می کند. فیلیپس 242B1G از 85 درصد پلاستیک بازیافت شده و دارای LC Certified Edge کاملاً عاری از مواد مضر مانند جیوه، هالوژن و PVC /BFR است تا اثرات زیست محیطی را به حداقل برساند. تمام مواد بسته بندی 100 درصد بازیافت شده و همچنین 100 درصد قابل بازیافت هستند.

این مانیتور دارای پنل 24 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است که 102 درصد فضای رنگی sRGB را پوشش می دهد. محصول جدید فیلپس همچنین زاویه دید وسیع 178/178 و نرخ رفرش ریت 75 هرتز داشته و از یک هاب USB است که چهار پورت USB 3.2 را ارائه داده و یکی از آنها از شارژ سریع تلفن های هوشمند و دستگاه های مشابه پشتیبانی می کند.

برای راحتی کاربران ، به ویژه کسانی که ساعت های زیادی را مقابل مانیتور می گذرانند ، این مدل شامل سه ویژگی راحتی برای چشم است تا خستگی چشم را به حداقل برساند. LowBlueMode نور آبی مضر موج کوتاه را کاهش می دهد ، در حالی که FlickerFree روشنایی را تنظیم می کند و سوسو زدن را برای مشاهده راحت تر کاهش می دهد. مانیتور فیلیپس 242B1G از فوریه 2021 با 179.99 پوند در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *