گوگل برای کمک به کاربرانی که در طی همه گیر شدن باید در شهر حرکت کنند، ویژگی های پرداخت را به سرویس گوگل مپس اضافه می کند. این اپلیکیشن اکنون به شما امکان می دهد تا هزینه پارکینگ خود را در بیش از 400 شهر آمریکا و کرایه حمل و نقل در بیش از 80 آژانس حمل و نقل در سراسر جهان انجام دهید.

با توجه به مراجعه بیشتر کاربران به گوشی های هوشمند خود در میان لوازم ضروری روزمره از جمله خرید و تحویل غذا، گوگل ادعا می کند که این روش دیگری برای ایمن ماندن و جلوگیری از تماس مستقیم با سطوح عمومی است. مطمئناً، با شروع رفع محدودیت ها، به روزرسانی ها نیز مفید خواهند بود. هر دو ویژگی توسط Google Pay قدرت گرفته و همانطور که انتظار دارید ساده هستند.

از امروز، شما قادر خواهید بود هزینه پارکینگ خود را از طریق ناوبری رانندگی در گوگل مپس به لطف ادغام با ارائه دهندگان پارکینگ موبایلی درخواستی Parkmobile و Passport پرداخت کنید. فقط روی دکمه “Pay for Parking” که هنگام نزدیک شدن به مقصد نشان داده شده، ضربه بزنید، شماره کنتور و مدت زمان پارکینگ خود را وارد کنید و “Pay” را انتخاب کنید.

اگر نگران دویدن با گذشت زمان هستید، می توانید زمان پارک خود را از طریق چند ضربه اضافی تمدید کنید. این ویژگی در بسیاری از شهرهای بزرگ از جمله بوستون، سینسیناتی، هوستون، لس آنجلس، نیویورک و واشنگتن دی سی در اندروید با آی او اس در دسترس است. در انتهای عبور و مرور، هنگام دریافت راهنمای حمل و نقل از Maps، می توانید برای پرداخت هزینه کرایه خود از Google Pay استفاده کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *