اگر می خواهید کیفیت میکروفن را برای ضبط در گوشی هوشمند یا دوربین بدون آینه خود به حداکثر برسانید، این موضوع مهمی است. جک های کوچک میکروفون 3.5 میلی متری در اکثر دستگاه ها فاقد قدرت فانتوم هستند و استفاده از میکروفن های کندانسور مورد علاقه برای ضبط صدا را دشوار می کند.

IK Multimedia با iRig Pre 2، یک پیش تقویت کننده میکروفون در اندازه جیبی، به شما اجازه می دهد پادکست ها، نوازندگان و فیلمبرداران از میکروفون های XLR مجهز به فانتوم برای ضبط، پخش و یا اجرا استفاده کنند. iRig Pre 2 از دو باتری AA برای تأمین برق فانتوم + 48 ولت برای حدود 7 ساعت استفاده مداوم بهره می برد. اگر میکروفون دینامیکی یا روبان دارید، می توانید برق فانتوم را خاموش کرده و حدود 20 ساعت عملکرد باتری داشته باشید.

مدار سوئیچینگ خودکار به iRig Pre 2 اجازه می دهد تا به طور خودکار با سطح ورودی صدا در اکثر دوربین های دیجیتال تنظیم شود. iRig Pre 2 دارای یک نوار نوار جسبی است که می توانید آن را به دوربین یا پایه میکروفون خود متصل کنید، و دارای اپلیکیشن رایگان برای ضبط صدا و فیلم به همراه VocaLive رایگان برای اجرای زنده و ضبط چند ردیابی است. این محصول قرار است از ماه مارس 2021 در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *