مایکروسافت با انتشار پستی در وب سایت رسمی خود اعلام کرد که این روزها مشغول کار بر روی این بروزرسانی جدید است. در این پست همچنین به بخشی از ویژگی ها و قابلیت های جدید بروزرسانی 21H1 ویندوز 10 و همچنین زمان انتشار رسمی آن اشاره شده است.

تمرکز بروزرسانی 21H1 بهبود امنیت، دسترسی از راه دور و کیفیت است. مهمترین ویژگی ورود به ویندوز 10، امکان تنظیم وب کم خارجی به عنوان پیش فرض برای احراز هویت صورت Windows Hello است. این مورد به ویژه هنگام استفاده از لپ تاپ ها که از قبل دارای وب کم Windows Hello بوده، بسیار مفید است، اما ممکن است شما آن را به یک مانیتور دسکتاپ متصل کرده باشید و بخواهید با استفاده از دوربین خارجی با چهره وارد سیستم شوید.

ویندوز دیفندر شاهد بروزرسانی است که عملکرد Application Guard را تسریع می کند. علاوه بر این، دیفندر زمان بهینه سازی باز شدن سناریو را مشاهده می کند. همچنین مشکلی برطرف شد که باعث ایجاد تأخیر در هنگام باز کردن سند Microsoft Defender Application Guard Office شد. Windows Policy Instrumentation Group Policy Service برای پشتیبانی از سناریوهای کار از راه دور، در راستای کار بیشتر افراد از راه دور، عملکرد خود را به روز می کند.

مایکروسافت امروز همچنین اعلام کرد که نسخه اولیه از بروزرسانی 21H1 را در اختیار کاربران عضو برنامه Windows Insider قرار داده است و آن ها می توانند این بروزرسانی را هم اکنون دانلود و بر روی دستگاه های خود نصب کنند. گفته می شود نسخه نهایی از این بروزرسانی قرار است در ماه آوریل یا می پیش رو در دسترس عموم کاربران ویندوز 10 قرار بگیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *