گجت و پوشیدنی

معرفی ایربادز مارشال Mode II با کنترل لمسی و دستیار صوتی

بازار TWS که به سرعت در حال رشد است، در دوره های اخیر به دلیل تغییر جهت به سمت کنفرانس ویدیویی و جلسات مجازی، مقداری افزایش یافته است. در نتیج ، ما شاهد افزایش کیفیت محصول و همچنین تعداد تولیدات وارد بازار TWS هستیم. غول صدا، مارشال ایربادز بی سیم جدیدی را راه اندازی کرده است که اتفاقاً اولین هدست TWS آن است.

این محصول جدید ایربادز Marshall Mode II نام دارد. ایربادز Marshall Mode II برای استفاده در حین تمرین مناسب بوده چراکه دارای درجه ضد آب IPX4 است. با یک بار شارژ حداکثر 5 ساعت پخش قابل استفاده است، اما با جعبه شارژ می توانید 25 ساعت عمر باتری داشته باشید. جعبه شارژ می تواند جفت هدفون را تا چهار بار شارژ کند و هنگامی که پایین است، تا زمانی که جعبه از طریق پورت USB-C شارژ می شود، مدت طولانی منتظر نمی مانید. جعبه شارژ همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

این محصول از درایورهای بزرگ 6 میلی متری استفاده کرده که پاسخ فرکانسی بین 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه می دهد. این شرکت می گوید که هدفونها برای ارائه صدای “رعد و برق” تنظیم شده اند و ما نمی توانیم با توجه به پیشینه های مارشال شک کنیم. علاوه بر این، ایربادز با پشتیبانی از کنترل لمسی وارد می شوند که به شما امکان می دهد تماس ها را برقرار یا قطع کنید و همچنین پخش موسیقی را کنترل کنید. همچنین می تواند برای فعال کردن دستیارهای صوتی مانند Siri یا Google Assistant استفاده شود. ایربادز مارشال Mode II دارای قیمت سنگین 219 دلار است و در حال حاضر در وب سایت رسمی مارشال موجود است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا