میزو به تازگی از ساعت هوشمند جدید خود با قابلیت سیم کارت به نام Meizu Watch رونمایی کرد. ساعت هوشمند با شارژ کامل 36 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. ساعت Meizu دارای ساختاری از سری 6 آلیاژ آلومینیوم با پایه سرامیک است. این ساعت 46 در 38.4 میلیمتر ابعاد و ضخامت آن 12.97 میلیمتر است. همچنین به همراه بند به وزن 69 گرم می رسد. میزو واچ دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی امولد با پوشش شیشه ای 2.5 بعدی گوریلا گلس بوده که رزولوشن 368 در 448 پیکسل، تراکم 326ppi و روشنایی 500 نیت را در اختیار قرار می دهد. ساعت هوشمند دارای یک دکمه فیزیکی برای دسترسی به عملکردهای مختلف آن است.

میزو واچ سیستم عامل Flyme برای ساعت را اجرا می کند، که به کاربران امکان می دهد واچ فیس را با طیف گسترده ای از عکس های شماره گیری سفارشی کنند. از سوی یک دستیار هوشمند Aicy روی ساعت وجود داشته و قابلیت One Mind for Watch by Meizu بهینه سازی های بی شماری در سیستم ایجاد کرده، که به Meizu Watch اجازه می دهد تا تجربه ای شبیه به گوشی های هوشمند را در ساعت هوشمند ارائه دهد.

ساعت هوشمند از یک باتری 420 میلی آمپری بهره می برد که با یک بار شارژ، عمر باتری را تا 36 ساعت نوید می دهد. این شرکت ادعا می کند که یک بار شارژ 15 دقیقه ای، می تواند برای کل روز دوام بیاورد. همچنین یک پایه شارژ قابل جدا شدن داشته که سیم شارژ به آن متصل نیست. این بدان معنی است که کاربران می توانند به سادگی پایه شارژ را متصل کرده و هر شارژر USB-C را برای روشن کردن Meizu Watch متصل کنند.

تراشه Snapdragon Wear 4100 با 1 گیگابایت رم دستگاه را پردازش می کند و فضای ذخیره سازی بومی آن 8 گیگابایت است. در قسمت اتصال، میزو واچ از وای فای، بلوتوث 4.2 و NFC برای پرداخت بدون تماس از طریق Meizu Pay پشتیبانی می کند. پشتیبانی از اتصال e-SIM LTE به کاربران اجازه می دهد تا از آن به عنوان یک دستگاه مستقل برای تماس های صوتی استفاده کنند. از سایر قابلیت های میزو واچ می توان به پشتیبانی از فعالیت های مختلف ورزشی، سنسور پایش ضربان قلب، پایش خواب و سنسور اکسیژن خون اشاره کرد. ساعت هوشمند میزو واچ قرار است با قیمت 235 دلار در چین به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *