سخت افزار

کنترلر اندروید Backbone One اکنون از آیفون 15 پشتیبانی می کند

Backbone One در چند سال گذشته به یک کنترلر بازی موبایل مورد علاقه برای آیفون، اندروید و پلی استیشن تبدیل شده است. اکنون، Backbone اعلام کرده است که کنترلر 100 دلاری محبوبش (بله، حتی نسخه مخصوص اندروید!) با آیفون 15 آینده سازگار خواهد بود.

خبر خوب این است که بازی با آیفون 15 نیازی به خرید یک کنترلر جدید ندارد. هر کسی که محصول Backbone USB-C دارد باید برنامه شرکت را دانلود کند تا به‌روزرسانی خودکار را دریافت کند و “فناوری یونیورسال در انتظار ثبت اختراع” را اضافه کند. سپس با این کار همه کنترلرهای USB-C Backbone One – از جمله PlayStation Edition – با دستگاه‌های اندروید و آیفون 15 سازگار می‌شوند. همه کنترلرهای جدید Backbone One USB-C خریداری شده باید در همه دستگاه ها نیز کار کنند.

این اعلامیه در همان روز معرفی آیفون 15 اپل منتشر شده، که تا حد زیادی پیش‌بینی می‌شد. این تغییر عاملی حیاتی برای اجازه دادن به این کراس اوور Backbone One است، اما این تغییری نیست که اپل لزوماً می‌خواست. اتحادیه اروپا موظف کرده که هر گوشی جدید، بلندگوهای قابل حمل، تبلت و بسیاری از دستگاه‌های مرتبط فروخته شده در منطقه باید تا پایان سال 2024 دارای پورت شارژ USB-C باشند. منطق این بلوک این است که مقررات باعث کاهش ضایعات الکترونیکی می شود، اگرچه کاربران پورت لایتنینگ ممکن است ابتدا مجبور به خرید یک شارژر جدید شوند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا