هدف از خط تولید موتورولا Moto G همیشه ارائه بهترین مشخصات ممکن در یک قیمت مقرون به صرفه بوده است. ما در طول سال ها به پیشنهادات میان رده خوب عادت کرده ایم اما اکنون یک مورد هیجان انگیزتر نیز دریافت کرده ایم – با Moto G100 آشنا شوید. در واقع این نسخه از موتورولا اج اس بوده که در چین به فروش می رسد.

Moto G100 با داشتن صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD و نرخ تازه سازی 90 هرتز، یک تجربه مشاهده گسترده و روان را به ارمغان می آورد. این پنل دارای وضوح فول اچ دی پلاس بوده و همچنین دارای گواهینامه HDR10 است. در جلوی دستگاه، دوربین سلفی دوگانه 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می کند دوستان بیشتری را در عکس قرار دهید.

نکته مهم دیگر در فروش G100 تجهیز شدن آن به تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 است. این تا حد زیادی توانمندترین تراشه موجود در گوشی های Moto G است و باید عملکردی درجه یک داشته باشد. 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد که از طریق شیار microSD قابل افزایش است. در پشت Moto G100 یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و اندازه سنسور 1/2 اینچ (اندازه پیکسل 0.7 میکرومتر) قرار دارد. در کنار دوربین اصلی با یک سنسور اولتراواید 16 مگاپیکسلی با LED حلقه ای بوده که به عنوان یک دوربین ماکرو برای چند عکس از نمای نزدیک جالب است. ماژول های باقیمانده سنسور عمق فوکوس ثابت 2 مگاپیکسلی و یک ماژول ToF برای فوکوس خودکار لیزر سریع است.

بخش نرم افزاری، توسط رابط کاربری My UX مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شود. علاوه بر این، سیستم عامل دارای قابلیت “Ready For” بوده که به محض اتصال به مانیتور یا تلویزیون خارجی، یک رابط دسکتاپ مانند را به ارمغان می آورد. موتورولا همچنین یک ایستگاه متصل را به شما ارائه می دهد که به شما کمک می کند تلفن شما شارژ و متصل شود و در عین حال دارای یک فن خنک کننده داخلی برای کنترل حرارت باشد.

سایر مشخصات این گوشی شامل یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 20 وات، جک هدفون 3.5 و اتصال NFC است. این تلفن همچنین دارای پوشش ضد دافع آب است که البته درجه بندی IP رسمی ندارد. Moto G100 در رنگ های Iridescent Sky  Iridescent Ocean و Slate Grey ارائه می شود. از امروز در بازارهای اروپایی و آمریکای لاتین در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *