نرم افزار و اینترنت

قابلیت جدید Immersive View در آپدیت جدید اپلیکیشن زوم

زوم یک ویژگی پس زمینه ویدیو را به نام Immersive View ارائه کرده که می تواند باعث شود تماس های ویدیویی کمی بیشتر شبیه جلسه اداری باشد – یا حداقل شباهت زیادی به یک جلسه داشته باشد. زوم این ویژگی را سال گذشته در کنفرانس Zoomtopia خود معرفی کرد، اما اکنون این ویژگی در واقع برای حساب های رایگان و پرو در جلسات و وبینارهای با حداکثر 25 شرکت کننده در دسترس است.

Immersive View از ویژگی های زمینه مجازی استفاده می کند که Zoom قبلاً از آن بهره برده است، اما در واقع قرار دادن شرکت کنندگان در جلسه در یک مکان واقع بینانه است، نه فقط تغییر پس زمینه صاف. میزبان های جلسه می توانند نمای منفی را از همان منویی که می توانید Speaker View و Gallery View را پیدا کنید، فعال کنید؛ از آنجا، زوم به طور خودکار شرکت کنندگان را در انواع صحنه های مجازی داخلی مانند اتاق هیئت مدیره یا سالن قرار می دهد، یا میزبان جلسه می تواند آنها را به صورت دستی قرار دهد.

زوم می گوید میزبانان همچنین می توانند در صورت حوصله از گزینه های زوم، اندازه شرکت کنندگان را تغییر دهند، آنها را در اطراف صحنه جابجا کنند و صحنه های خود را بارگذاری کنند. از لحاظ تئوری می توان از هر تصویری به عنوان پس زمینه Immersive View استفاده کرد، اما زوم می گوید مطابقت با نوع پرونده، نسبت ابعاد و توصیه های وضوح تصویر برای پس زمینه های مجازی، بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.

Immersive View همچنین دارای برخی از محدودیت های قابل توجه است. برای تماس های بیشتر از 25 نفر، شرکت کنندگان باقیمانده در نوار عکس های ویدیویی در بالای صحنه پاتوق می کنند. همچنین، برای هرکسی که آخرین نسخه بزرگنمایی را روی دسکتاپ یا تلفن همراه اجرا نکند، پس زمینه به طور پیش فرض تنظیم می شود قبل از اینکه Immersive View روشن شود. بنابراین اگر از کلاینت Zoom به روز شده استفاده نمی کنید، ممکن است دوستانتان در یک گالری هنری با هم ملاقات داشته باشند، اما آنچه که مشاهده می کنید شبکه معمول جعبه ها است که پس زمینه مشکی در پشت سایر شرکت کنندگان است. موارد ضبط شده در جلسات Immersive View با مسئله مشابهی روبرو می شود. به جای یک صحنه مجازی جالب، در بلندگوی استاندارد یا نمای گالری Zoom ضبط می شوند.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا