موبایل و تبلت

شیائومی M10S و ردمی K30i 5G آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کردند

شیائومی طی چند هفته گذشته از بروزرسانی پایدار MIUI 12.5 برای دستگاه های خود در چین استفاده کرده است. آخرین دریافت کنندگان این به روزرسانی Mi 10S و Redmi K30i 5G هستند. اولی Mi 10 بهبود یافته است، در حالیکه نوع دوم نسخه ارزان تر از Redmi K30 5G است.

Xiaomi Mi 10S گوشی هوشمند جدیدی است که در مارس 2021 به بازار عرضه شد. این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 برای اولین بار ارائه شد. این گوشی دقیقاً مانند Mi 11 Pro و Mi MIX Fold در چین به فروش می رسد. همانطور که گفته شد، MIUI 12.5 به نوعی اولین به روزرسانی عمده برای این گوشی است. این به روزرسانی جدید سیستمی با شماره ساخت V12.5.1.0.RGACNXM ارائه می شود. این ساخت نرم افزار خاص در حال حاضر در مرحله ‘Stable Beta’ است.

این بدان معناست که به روزرسانی به صورت دسته ای در حال اجرا است و بنابراین فقط برای تعداد معدودی از کاربران در دسترس است. به هر حال باید در روزهای آینده به همه واحدها برسد. از طرف دیگر ، Redmi K30i 5G اکنون تقریباً یک ساله است. این گوشی با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 منتشر شد. این گوشی به MIUI 12 به روز شد و حتی اوایل سال جاری به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد. اکنون ، شیائومی به روزرسانی MIUI 12.5 را برای این گوشی با شماره ساخت V12.5.2.0.RGICMXM انجام می دهد. با این حال، به روزرسانی با عنوان “Stable Beta” علامت گذاری شده، که این بدان معنی است که بصورت دسته ای در حال پخش است و رسیدن به همه واحدها ممکن است مدتی طول بکشد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا