سامسونگ الکترونیک یک رهبر جهانی در بخش ساندبارصوتی بازار لوازم خانگی است. طبق تحقیقات بازار جهانی Future Source، سامسونگ هفت سال متوالی تقریباً یک چهارم فروش جهانی را به خود اختصاص داده است. حال سامسونگ از دو مدل جدید ساندبار مدل HW-Q950A و HW-Q900A برای بازار داخلی خود رونمایی کرده است.

این دو مدل که هر دو از سری Q 2021 هستند، انتظار می رود در هفته آخر ژوئن 2021 به فروش برسند. هر دو ساندبار HW-Q950A و HW-Q900A با ویژگی ها و قابلیت های اضافی و چندین جلوه صوتی خیره کننده و زنده، صدای خروجی بالایی را ارائه می دهند. ویژگی بهبود یافته SpaceFit Sound + با Auto Equalizer تجربه صدای غنی تری را برای کاربران فراهم می کند.

عملکرد Q-Symphony امکان هم افزایی یکپارچه بین تلویزیون و ساندبار را فراهم می کند تا در خروجی صدای دستگاه تاخیری مشاهده نشود. در عین حال، می توان خروجی صدای داخلی تلویزیون را نیز حفظ کرد. با استفاده از عملکرد Q-Symphony در مجموعه وسیع تری از تلویزیون ها، مصرف کنندگانی که حتی محصولات پایین تر را خریداری می کنند، تضمین می کند که از صدای فراگیر سه بعدی سطح بالا برخوردار می شوند. هر دو ساندربار جدید HW-Q950A و HW-Q900A سامسونگ قرار است به ترتیب با قیمت 1700 دلار و 1250 دلار در دسترس کاربران قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *