اپل به تازگی نسل سوم ایرپادز خود را معرفی کرد. ایرپادز 3 با طراحی جدیدی که جنبه های ایرپادز و ایرپادز پرو را در هم آمیخته، پلاستیکی سخت و فیت در گوش دارد. اما فرم فاکتور برای اولین بار از سال 2016 شاهد تغییر چشمگیری است: هدفون های جدید دارای ساقه های بسیار کوتاه تری نسبت به قبل هستند.

ایرپادز 3 با قیمت 179 دلار، از امروز برای پیش خرید در دسترس هستند و هفته آینده به فروش می رسند. آنها در حال حاضر مقاوم در برابر آب و عرق هستند. عمر باتری به 6 ساعت گوش دادن مداوم افزایش یافته است. با استفاده از کیس، شما در مجموع 30 ساعت وقت خواهید داشت. نسل سوم ایرپادز دارای درایور سفارشی و EQ تطبیقی هستند که به طور خودکار خروجی صدا را تنظیم و بهینه می کند. اپل کنترل های “فورس سنسور” ایرپادز پرو را بر عهده گرفته است و همچنین می گوید ایرپاد های جدید با سیستم شارژ MagSafe سازگار هستند.

این شرکت همچنین تأکید زیادی بر روی صدای فضایی دارد و موسیقی Dolby Atmos با ایرپادز جدید ترکیب می شود. آنها از قابلیت های ردیابی سر مشابه AirPods Pro و AirPods Max پشتیبانی می کنند. ایرپادز اصلی در سال 2016 عرضه شد و پس از آن یک جفت نسل دوم به وجود آمد که به شارژ بی سیم و سایر پیشرفتهای متوسط افزوده شد. ایرپادز پرو در سال 2019 با تناسب داخلی بیشتر در گوش با نوک گوش سیلیکونی وارد بازار شد. سال گذشته اپل برای اولین بار با عرضه ایرپاد مکس 549 دلاری، خط ایرپاد را به هدفون های گوش گسترش داد.

مهمتر از همه، ایرپادز به دلیل سهولت استفاده و یکپارچگی یکپارچه با اکوسیستم سخت افزاری اپل، از جمله آیفون، آیپد، مک، اپل واچ و Apple TV به خوبی مورد توجه قرار می گیرند. 

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *