موبایل و تبلت

انتشار تیزرهای رسمی از گوشی آنر 50

درحالیکه سری Honor 50 در تاریخ 16 ژوئن معرفی می شود، این شرکت سرانجام ظاهر گوشی از پشت را نشان داد. تیزرهای جدید به دوربین پشتی اشاره دارد که دو دایره بزرگ – یکی برای دوربین اصلی و دیگری برای ماژول های کمکی – را نشان می دهد.

گوشی موجود در تصویر تبلیغاتی دارای سه دوربین اصلی است که به احتمال زیاد آنر 50 پرو پلاس بوده و یک مدل بالاتر از آنر 50 پرو و قدرتمندترین گوشی در صفحات موجود است. گوشی موجود در عکس هیچ نوشته ای در اطراف لنز اصلی ندارد، اما یک تصویر دیگر یک دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی را نشان می دهد که به خوبی می تواند همان سنسور 108 مگاپیکسلی از آنر 50 پرو باشد. ما همچنین انتظار داریم، این سری با شارژ سریع 100 وات و نمایشگر 10 بیتی با 1 میلیارد رنگ را شاهد باشیم.

همه این مشخصات زیبا به نظر می رسند و همچنین این انتظار وجود دارد که گوشی ها از سرویس های گوگل برخوردار باشند زیرا این مهمترین دلیل این مارک به جای ماندن در زیر مجموعه هواوی بود. همچنین همراه با چیپست اسنپدراگون 888 می تواند پرچمدار Honor 50 را به یک رقیب واقعی برای علاقه مندی به طرفداران در سراسر جهان تبدیل کند ، اما برای تأیید جزئیات باید تا چهارشنبه هفته آینده صبر کنیم.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا