لپ تاپ

رونمایی از ورک استیشن‌های جدید MSI با تاییدیه انویدیا استودیو

شرکت MSI از سری جدید ورک استیشن های موبایل خود رونمایی کرد. مدل های WS76 و WS66 جدید توسط NVIDIA Studio تأیید شده تا اطمینان حاصل شود که سخت افزارها و درایورهای نرم افزار برای گردش کار خلاقانه بسیار سخت ساخته شده اند. MSI همچنین طراحی کاملاً جدید لپ تاپ های WE76 ،WF76 و WF66 را برای افراد حرفه ای معرفی کرده است. MSI اخیراً جدیدترین مجموعه ایجاد محتوای تأیید شده NVIDIA Studio را برای سازندگان در حال اجرا، Creator Z16 و Creator 17 منتشر کرده اما ورک استیشن های جدید گزینه هایی را برای متخصصانی فراهم می کنند که برای اجرای پیچیده ترین اپلیکیشن ها به قدرت اضافی نیاز دارند.

ورک استیشن های MSI با بهره گیری از جدیدترین کارت گرافیک های NVIDIA RTX و پردازنده های نسل یازدهم اینتل، اکنون قادر به ارائه عملکرد 2 برابر در مقایسه با مدل های قبلی هستند. این مجموعه توسط معتبرترین نرم افزار ISV از جمله Vectorworks ،Enscape ،Autodesk ،Ansys و Solidworks شناخته شده تا تجربه کاربری استثنایی و یکپارچه ای را ارائه دهد. امنیت همیشه در اولویت اصلی کاربران است و ورک استیشن های MSI مجهز به محافظت از حریم خصوصی سطح بالا TPM 2.0 ،Windows Hello، قفل BIOS و قفل HDD هستند تا اطمینان حاصل شود که داده ها به خوبی ایمن هستند.

سری WS جدید قابلیت حمل و کارایی را در یک طراحی شیک و براق تلفیق می کند. ایده آل برای پیشرفته ترین کارها، WS76 جدید دارای یک شاسی سیاه خالص و یک صفحه نمایش 4K مینی 4K mini-LED HDR1000 است که امکان کنترل دقیق بر نورهای برجسته و سایه ها را فراهم می کند و تصاویر واقعی تر تولید می کند. هر دو نسخه 15.6 اینچ و 17.3 اینچی مجهز به پردازنده های گرافیکی قدرتمند NVIDIA RTX A5000 Laptop و پردازنده های نسل یازدهم اینتل Core i9 هستند. از سایر مشخصات این دستگاه ها می توان به ظرفیت باتری 99.9 وات ساعت، وای فای 6E و تاندربولت 4 اشاره کرد.

از سوی دیگر، مدل WE76 بازطراحی شده، با پردازنده گرافیکی لپ تاپ NVIDIA RTX A5000 و پردازنده Intel Core i9 نسل 11 عملکرد را به حداکثر می رساند. همچنین همچنین با Cooler Boost 5 انحصاری MSI به کاربران امکان می دهد بدون نگرانی از گرم شدن بیش از حد، از تمام پتانسیل دستگاه خود استفاده کنند. WE76 جدید از یک نمایشگر با رزولوشن 4K با 100 درصد پوشش رنگی AdobeRGB و Delta E <2 برخوردار است. همچنین دارای یک وب کم FHD برای تجربه بهتر جلسه مجازی است. برای پشتیبانی کامل از فضای کاری موبایل، این مجموعه دارای پورت های مختلفی برای استفاده چند منظوره ، مانند Thunderbolt برای شارژ سریع و اتصال است. سری WF گزینه ایده آلی برای تجار و افراد خلاق مشتاق است که نیاز به عملکرد ورک استیشن های قدرتمند دارند. سیستم های 17.3 اینچی WF76 و 15.6 اینچی WF66 با طراحی ساده جدید، طعم بی نظیری را با ظاهری حرفه ای به نمایش می گذارند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا