موبایل و تبلت

نوکیا C20 پلاس با اندروید گو و نمایشگر 6.5 اینچ معرفی شد

شرکت HMD Global امروز از گوشی هوشمند اقتصادی خود با نام نوکیا C20 پلاس رونمایی کرد. همانند مدل معمولی C20، نوکیا C20 پلاس سیستم عامل اندروید 11 (گو ادیشن) را اجرا می کند. این گوشی به پردازنده Unisoc SC9863A مجهز گشته و با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 256 گیگابایت جفت می شود. نوکیا C20 پلاس در یک پوسته پلی کربنات یک تکه با طراحی موج دار سه بعدی عرضه می شود که به گفته این شرکت، آن را مستحکم و محکم می کند.

این تلفن هوشمند از یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و یک بریدگی قطره ای شکل برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می برد. در پشت قسمت پشتی، یک جزیره دوربین مدور قرار دارد که سنسورهای اصلی 8 مگاپیکسلی و عمق 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. نوکیا C20 پلاس سنسور اثر انگشت ندارد، اما از Face Unlock برای باز کردن قفل بیومتریک پشتیبانی می کند.

همچنین با جک هدفون 3.5 میلی متری و باتری 4950 میلی آمپر ساعتی همراه است که متأسفانه انرژی را از طریق پورت microUSB تا 10 وات دریافت می کند. نوکیا C20 پلاس دارای دو گزینه رنگی – سیاه و آبی است. قیمت آن 699 یوان (110 دلار/90 یورو) است و فروش آن از 16 ژوئن در چین آغاز می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا