فناوری

انویدیا قصد خرید شرکت DeepMap را دارد

براساس گزارشات، انویدیا تصمیم دارد تا شرکت DeepMap که در زمینه تولید فناوری نقشه برداری با کیفیت بالا برای خودروهای خودران را داشته، تصاحب کند. علی کانی معاون انودیا در این رابطه اشاره کرد: انتظار داریم DeepMap محصولات نقشه برداری ما را گسترش داده و به ما کمک کند تا عملیات نقشه برداری در سراسر جهان را مقیاس بندی کنیم و تخصص کامل خودرانگی را گسترش دهیم.

DeepMap شرکتی است نقشه ها را با دقت بالایی ارائه می دهد. انویدیا اشاره کرد  که نقشه های دقیق تا چند متر برای جهت های GPS به نوبه خود مناسب هستند، اما خودروهای خودران به دقت بیشتری نیاز دارند. این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت: آنها باید با دقت سطح سانتی متر برای محلی سازی دقیق کار کنند، [به طوری که] یک AV بتواند خودش را در جهان پیدا کند.

به گفته انویدیا، به روزرسانی های مکرر نیز کلیدی هستند، به طوری که نقشه ها “شرایط فعلی جاده مانند منطقه کار یا بسته شدن خط را منعکس می کنند”. آنها همچنین باید به راحتی از ناوگان بزرگ AV مقیاس بندی شده و “پردازش سریع و حداقل ذخیره اطلاعات” را ارائه دهند. NVIDIA قصد دارد این فناوری را در سیستم عامل Drive خود ادغام کند تا قابلیت نگاشت و بومی سازی را تقویت کند. فناوری درایو در حال حاضر توسط مرسدس بنز، هیوندای، آئودی، ولوو و سایرین با درجات مختلف از ویژگی ها و پیچیدگی استفاده می شود. انویدیا گفت که انتظار می رود این خرید را در سه ماهه سوم 2021 نهایی کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا