گجت و پوشیدنی

انکر از ایربادز Soundcore Life P3 با قابلیت ANC رونمایی کرد

شرکت انکر از ایربادز بیسیم Soundcore Life P3 رونمایی کرد. ایربادز جدید واقعاً بی سیم در کنار سایر ویژگی ها با حذف نویز فعال همراه هستند و 79.99 یوان (120 دلار) قیمت دارند. ایربادز به شش میکروفون مجهز است که قابلیت حذف نویز را فراهم می کند. همچنین دارای حالت های Transport ،Indoor و Outdoor با تنظیمات مختلف حذف نویز است.

ایربادز دو حالت شفافیت را ارائه می دهند که جریان صداهای مختلف از مکالمه گرفته تا صدای بلند خودرو را با گوشواره های روشن تضمین می کند. علاوه بر این، ایربادز Soundcore Life P3 از حالت جدید “Find Your Earbuds” نیز برخوردار هستند و نویزهایی با شدت بالا تولید می کند که به راحتی می توانید هدفون های خود را بیابید. ویژگی های یکسان را می توانید در اپل ایرپادز پیدا کنید. همچنین با یک حالت خواب و همچنین یک حالت بازی ارائه می شود که تأخیر کم هنگام بازی را تضمین می کند.

همچنین درایورهای 11 متری کامپوزیت، علاوه بر لایه های نانو غنی شده، صداهای متمایز را در همه فرکانس ها فراهم می کنند، و ضد آب بودن IPX5 اطمینان می دهد که عرق و نشت مواد به گوشی ها آسیب نمی رساند. Soundcore Life P3 با یک باتری بسیار قابل اطمینان ارائه می شود و هنگامی که حذف صدا وجود دارد، هر هدفون با یک بار شارژ می تواند حدود هفت ساعت دوام بیاورد.

کیف حمل براق که به عنوان یک کیف شارژ بی سیم عمل می کند، حدود 30 ساعت پخش را تضمین می کند، در حالی که گزینه شارژ سیمی از طریق USB-C نیز برای کیف حمل وجود دارد. یک شارژ ده دقیقه ای در حالت شارژ سریع حدود دو ساعت پخش به شما می دهد. ایربادز Life P3 با دستیار صوتی اپل سیری سازگار است. همچنین انتظار می رود که به موقع از سایر دستیارهای صوتی شناخته شده پشتیبانی شود. در کنترل های لمسی داخلی توابع برای بازی، جست و خیز و مکث وجود دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا