فناوری

شارژ 10 دقیقه ای دستگاه ها با چیپ های جدید شارژ سریع 200 واتی

طبق گزارشات خارج از چین، شرکت نیمه هادی NuVolta Technologies، اخیراً تراشه شارژ سریع نسل دوم را راه اندازی کرده است. این محصول با شماره مدل “NU2205” عرضه می‌شود. طبق گفته این شرکت، چیپ های شارژ سریع NuVolta NU2205، بالاترین قدرت در صنعت را به خود اختصاص داده است.

این شرکت ادعا می کند که قدرت شارژ می تواند به 100 وات برسد. همچنین این تنها تراشه در چین است که از معماری شارژ سریع دو سلول 4:2 پشتیبانی می کند. NuVolta ادعا می کند که توسعه موفق این تراشه به شکستن انحصار تولید کنندگان خارجی در صنعت شارژ سریع دو سلول کمک خواهد کرد. مهمتر از همه، این شرکت همچنین ادعا می کند که تراشه می تواند یک راه حل شارژ سریع دو سلول 200 وات را برای گوشی های هوشمند فراهم کند.

علاوه بر این، این تراشه علاوه بر سرعت، گرمای کمتری را تولید می‌کند. این شرکت ادعا می‌کند که در دمای محیط 25 درجه سانتیگراد و ورودی 16 ولت، می‌توان 2 باتری را در جریان‌های بالا 10 آمپر و 20 آمپر شارژ کرد. افزایش دما به ترتیب 44.9 درجه سانتی گراد و 46.8 درجه سانتی گراد گزارش شده است. این شرکت در زمان عرضه این چیپ‌ شارژ سریع از تصاویر شیائومی Mi 11/Mi 11 Pro استفاده کرده که نشان می‌دهد که همکاری فعالی بین NuVolta و Xiaomi برقرار است. انتظار می‌رود شیائومی از این شارژر استفاده کند.

منبع
gizchina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا