نرم افزار و اینترنت

ابزار جدید ترجمه استوری اینستاگرام با پشتیبانی از 90 زبان

اینستاگرام ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که دارای قابلیت ترجمه خودکار متون خارجی در استوری است. اکنون، کاربران می توانند ترجمه بیش از 90 زبان از جمله پرتغالی، ژاپنی، هندی و عربی را با جدیدترین ابزار ترجمه مشاهده کنند. این یکی از اقدامات بی شماری است که اینستاگرام برای فراگیرتر کردن اپلیکیشنش انجام داده است.

اخیراً، اینستاگرام ابزار کنترل های حساسیت محتوا ارائه کرده که کاربران را قادر می سازد تا محتوای موجود در بخش Explorer خود را محدود کنند و اقدامات ایمنی بیشتری را برای کودکان اضافه می کنند تا بتوانند تجربه ایمن تری در اپلیکیشن داشته باشند و ابزارهای ایمنی دیگری را نیز ارائه می دهد که قادر به فیلتر کردن موارد توهین آمیز هستند. دایرکت مسیج ها همراه با این پیشرفت ها، برنامه ضمایر دیگری نیز برای نمایش در پروفایل های کاربر اضافه کرد.

اکنون، با استفاده از ابزار ترجمه، هر زمان که کاربران یک Story را باز می کنند، در صورت شناسایی اپلیکیشن توسط زبان خارجی، به آنها اعلان “See Translation” داده می شود. آنها می توانند روی گزینه مشاهده متن به زبان مادری خود کلیک کنند. با این حال، بر اساس پلتفرم مورد استفاده، پشتیبانی از برخی زبان ها ممکن است متفاوت باشد. این پیشرفت برای کاربران در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. اما فعلاً فقط با متن کار می کند و باید منتظر ماند و دید که آیا در آینده نیز امکان تولید ترجمه برای صدا وجود دارد یا خیر.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا