سونی از دو مدل جدید ساندبار رونمایی کرده که ممکن است بهترین ساندبارها برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس باشد. این دو مدل شامل ساندبار 2 کاناله سونی HT-A7000 دالبی اتمز 7.1 و ساندبار HT-A9 با چهار بلندگوی بی سیم و یک واحد باکس کنترل است. جدیدترین ساندبارهای صوتی پرچم دار سونی با چندین ویژگی صوتی چشمگیر ارائه می شوند و طرحی را متناسب با نیازهای طیف پیشرفته مصرف کننده منعکس می کنند.

ساندبار سونی HT-A7000 دارای دو پورت HDMI 2.1 است که می تواند ورودی های همزمان را فراهم کند، به عنوان مثال کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را به طور همزمان به ساندبار متصل کنید. A7000 می تواند فیلم های برتر و با کیفیت 8K، بازی های 4K در 120 هرتز را پردازش کند و از Dolby Vision HDR و eARC پشتیبانی کند.

ساندبار HT-A7000 دارای یک سیستم بلندگوی قابل توجه با تمام ملحقات لازم برای پخش، تویترهای پرتو و صدای فراگیر است. ساب ووفر داخلی دوتایی خروجی باس کافی را برای محتوای صوتی فراهم می کند. برای جلوه ای بیس اضافی، کاربران علاقه مند می توانند به سراغ ساب ووفر بی سیم سونی 300 وات (700 دلار) یا 200 وات (400 دلار) بروند. همچنین این محصول سونی می تواند خود را با آکوستیک اتاق تنظیم کند تا پروفایل کلی صدا را بهینه کند. همچنین دارای پشتیبانی 360 Reality Audio و سازگاری دستیار صوتی است. A7000 Soundbar احتمالاً در پایان سپتامبر با قیمت 1300 دلار در دسترس خواهد بود.

از طرف دیگر ، سونی HT-A9 متشکل از یک واحد جعبه کنترل و چهار بلندگوی بی سیم عمودی به شکل استوانه است که با ترکیب آنها یک خروجی صدای بهینه برای کاربران ایجاد می کند. پشت بلندگوهای بی سیم استوانه ای صاف است تا حرکت و تعادل بیشتری داشته باشید. سونی می گوید که سیستم بلندگو در HT-A9 می تواند با تلفیق امواج صوتی بر اساس اطلاعات موقعیتی موجود، حداکثر 12 بلندگوی فانتوم از چهار واحد موجود ایجاد کند. A9 همچنین از فناوری نقشه برداری صدای فضایی 360 استفاده می کند. این دستگاه دارای یک پورت HDMI، یک ورودی اترنت و یک پورت Aux برای دستگاه های ورودی، از جمله هر تلویزیون سونی سازگار است. این محصول وضوح صوتی بیشتر را در خروجی ساندبار تضمین می کند. A9 Soundbar به عنوان یک سیستم بلندگوی بی سیم، برای اتصال به بلندگوها به سیم نیاز ندارد. با این حال، چهار بلندگو به همراه واحد جعبه کنترل باید به صورت جداگانه از برق شبکه تغذیه شوند. A9 Soundbar از اکتبر 2021 با قیمت 1800 دلار به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *