تلگرام قابلیت تماس گروهی ویدیویی خود را که در ماه ژوئن راه اندازی شده، گسترش داده است تا بتواند تعداد بیشتری از شرکت کنندگان را در خود جای دهد. در جدیدترین نسخه آخرین اپلیکیشن در حال حاضر به 1000 نفر اجازه می دهد تا به یک تماس ویدیویی گروهی بپیوندند. در حالی که تعداد شرکت کنندگان که می توانند فیلم را از دوربین یا صفحه نمایش خود استریم کنند، همچنان 30 نفر است و 970 نفر دیگر می توانند تنظیم و تماشا کنند.

همانطور که تلگرام در ابتدای راه اندازی این ویژگی گفت، همیشه در حال برنامه ریزی برای افزایش تعداد کاربرانی بود که می توانستند به چت گروهی بپیوندند، زیرا تماس های صوتی و تصویری خود را برای پشتیبانی از رویدادهای زنده گسترش می دهد. در اطلاعیه جدید، این شرکت اعلام کرد که به افزایش محدودیت ادامه می دهد. علاوه بر این، تلگرام ویژگی پیام رسانی ویدیویی را به روز کرده تا کاربران بتوانند آنها را با وضوح بالاتر مشاهده کنند.

کاربران همچنین می توانند در حین تماس های ویدیویی 1 به 1 صفحه نمایش خود را با صدا به اشتراک بگذارند و پیام های خود را طوری تنظیم کنند که پس از یک ماه به جای یک روز یا یک هفته مانند گزینه های قدیمی تر، به صورت خودکار حذف شوند. ویرایشگر رسانه ای به روز شده تلگرام، امکان کوچکتر کردن عرض قلم براش را فراهم کرده و به کاربران اجازه می دهد جزئیات دقیق تری در عکس ها و فیلم ها بکشند.

سایر ویژگی های جدید شامل گزینه های بیشتر بازنشانی رمز عبور و ایموجی متحرک است. برای نسخه اندروید، بروزرسانی جدید همچنین شامل پشتیبانی از سرعت پخش 0.5x ،1.5x و 2x و همچنین ارسال انیمیشن های جدید است. در همین حال، کاربران iOS به دوربین درون برنامه ای جدیدی دسترسی دارند که می تواند از تمام سطوح بزرگنمایی دستگاه خود استفاده کند و همچنین امکان ارسال پیام ها به چندین گیرنده را دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *