دی‌لینک، امروز اولین آداپتور USB وای فای 6 جهان را رونمایی کرد. آداپتور USB جدید که AX1800 Wi-Fi 6 (DWA-X1850) نام داشته، یک ارتقاء سریع، آسان برای نصب و قابل حمل برای رایانه های رومیزی و لپ تاپ است تا اتصال و امنیت بی سیم را در خانه یا محل کار تقویت کند.

DWA-X1850 برای کسانی که به دنبال به روز رسانی آخرین فناوری Wi-Fi 6 بوده و تجربه بازی بدون تاخیر، دانلود سریع فایل های بزرگ و تماس های تصویری بدون بافر و پخش ویدیوهای 4K/8K دارند، بسیار مناسب است. DWA-X1850 با جدیدترین فناوری Wi-Fi 6، می تواند با سرعت بی سیم تا 1200 مگابیت بر ثانیه متصل شود و در عین حال به بهینه سازی کلی کارایی و عملکرد شبکه کمک کند.

DWA-X1850 که به طور کامل مجهز به فناوری MU-MIMO و OFDMA بوده، به شبکه های Wi-Fi 6 اجازه می دهد تا به پتانسیل واقعی خود برسند – یک اتصال سریع و پایدار را ایجاد می کند، حتی زمانی که چندین دستگاه همزمان داده ها را در یک محیط شلوغ خانه یا محل کار منتقل می کنند. علاوه بر این، از جدیدترین احراز هویت و رمزگذاری WPA3 پشتیبانی کرده و اتصالات ایمن تری را به شبکه های بی سیم تضمین می کند.

محصول جدید همچنین دارای پشتیبانی از دو باند است که امکان اتصال به باند 2.4 یا 5 گیگاهرتز را فراهم می کند. این امر با استفاده از باند کمتر از 5 گیگاهرتز انعطاف پذیری بیشتر و اتصال بیشتر را برای ارائه ارتباطات مطمئن تر و سریعتر فراهم می کند. با ساختار باریک و جمع و جور، DWA-X1850 بسیار قابل حمل و استفاده از آن آسان است. پس از اتصال به پورت USB، به لطف نرم افزار از پیش بارگذاری شده، می توان آن را در چند ثانیه نصب کرد. علاوه بر این، آداپتور Wi-Fi 6 از USB 3.2 Gen 1 پرسرعت پشتیبانیکرده و حداکثر سرعت انتقال داده را امکان پذیر می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *