در کنار مجموعه جدیدی از سیستم های سرفیس، مایکروسافت در رویداد سخت افزاری پاییز ماوس جدیدی را معرفی کرد. این نام دلیل جالب بودن آن را بیان می کند. نام آن Ocean Plastic Mouse است. پوسته آن از 20 درصد پلاستیک بازیافتی اقیانوس ساخته شده که از زباله هایی که از اقیانوس ها و آبراه ها بازیابی شده و به شکل گلوله های رزینی تبدیل شده، ایجاد می شود. این گلوله ها به سایر متریالی که برای ساخت پوسته استفاده شده، اضافه می شود.

جعبه چوبی و الیاف نیشکر که ماوس وارد آن شده کاملاً قابل بازیافت است و هیچ گونه پلاستیکی ندارد. همچنین می توانید ماوس قدیمی خود را به صورت رایگان ارسال کنید و مایکروسافت آن را بازیافت می کند. مایکروسافت می گوید ماوس Ocean Plastic یک گام کوچک رو به جلو در “سفر پایداری بزرگتر” خود است.

سه دکمه قابل تنظیم روی ماوس وجود دارد که از بلوتوث 4.0 در محدوده تا 33 فوت پشتیبانی می کند. مایکروسافت ادعا می کند که دستگاه تا 12 ماه با یک باتری AA کار می کند. ماوس همچنین از Swift Pair پشتیبانی می کند تا به شما در اتصال آن به رایانه کمک کند. ماوس Ocean Plastic قرار است با قیمت 25 دلار در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *